Szereti a biztonságot? Ha igen, és jó minőségű szolgáltatást és hosszú garanciát szeretne, rendelje meg ezt a szolgáltatást, és az értékesítés időpontjától számított 25 hónapra meghosszabbítja a jótállást.
Ezzel megkapja azt a biztonságot, hogy ha a szerver meghibásodik, megjavítjuk, vagy cseréljük ingyenesen a garancia keretein belül. Bízunk a termékeinkben, ezért megengedhetjük, hogy két évnél hosszabb garanciát is kínálunk.
Az alap- és meghosszabbított garanciális időszakban benyújtott panaszokat a következő munkanapon intézzük.
Letölthető dokumentumok
Videó Az szerverek garanciájának meghosszabbítása 13-ról 25 hónapra (típus 3)
A konfiguráció változtatása elōtti technikai paraméterek
A Az szerverek garanciájának meghosszabbítása 13-ról 25 hónapra (típus 3) termék értékelése kizárólag a felhasználók szubjektív véleményét és tapasztalatait fejezi ki.
A Az szerverek garanciájának meghosszabbítása 13-ról 25 hónapra (típus 3) termék értékelése nem feltétlenül egyezik a Technimax s.r.o. véleményével.
Ha bármilyen tapasztalata van a termékkel kérjük írja le értékelését, köszönjük.
Minden termékre 2 év és 1 hónap, azaz összesen 25 hónap garanciát vállalunk, felár nélkül. Az Gyakran halljuk az ügyfelektől, hogy az árunk újnak néz ki. Most is olyan garancia van rá, mint újkorában, sőt egy hónappal hosszabb.
Opcionálisan lehetőséget kínálunk arra, hogy a konfigurátoron keresztül akár 4 évre, pontosabban 49 hónapra is meghosszabbíthassa a garanciát. Ugyanakkor garantáljuk, hogy a reklamációkat a szervizközpontunkba való beérkezéstől számított második munkanapon belül rendezzük. A Technimax készülékekben egyszerűen megbízhat.
Minden laptopot és számítógépet már telepített és aktivált Windows 10 operációs rendszerrel adunk át. A gép megérkezése után már csak be kell kapcsolni, beállítani a profilt, és már mehet is a munka. A szolgáltatást ingyenesen biztosítjuk, annak ellenére, hogy többletidőbe és munkánkba kerül, de reméljük, hogy értékelni fogja és elégedettebb lesz.
A+ minőség mindenre, kaparások és sérülések jelei nélkül
A legtöbb vállalat az árukat minőség szerint osztja fel, leggyakrabban A+, A, A, B+, B, B, B, B-,stb. Ki ismeri ki magát ebben? Mindannyian egy szép laptopot szeretnénk és nem akarunk egy csomó rövidítéssel foglalkozni, valamint azt vizsgálni, melyik mit jelent. Az Ön kényelme, nyugalma és biztonsága érdekében csak A+ minőségű árut kínálunk, melyet pontosan meghatározunk. Mindent, ami nem felel meg ennek a garanciának, pótalkatrészeket soroljuk, vagy megsemmisítjük.
Igen, ez pénzügyileg igényes, így egyes termékek drágábbak lehetnek nálunk, mint a versenytársainknál, de bízunk benne, hogy értékelni fogja a minőségi garanciát. Hisz szép, sértetlen árut szeretne az Ön számára szükséges konfigurációban. Erre a célra használt laptopok, számítógépek, monitorok, nyomtatók és szerverek széles választékát kínáljuk, amelyeknél garantáljuk az A + minőséget. Semmiféle "B“ osztály! Egyszerűen válassza ki a terméke és bízzon bennünk! Ez ennyire egyszerű!
Magyar billentyűzetek az összes laptopon avagy a matricák vége
Nagyon régóta készülünk és igyekszünk összehangolni a belső folyamatokat, hogy minden laptopban valódi magyar billentyűzetet biztosítsunk, matricák nélkül. Mostantól biztos lehet abban, hogy minden tőlünk vásárolt laptopot egy teljesen magyar, nem matricával átragasztott billentyűzettel kap.
Jelenleg ingyenes garanciát vállalunk arra, hogy tőlünk az összes laptopnak matricák nélküli magyar billentyűzete van. Időnként a billentyűzet háttérvilágítású, máskor nem, de mindig teljesen magyar. Ha azonban biztos szeretne lenni abban, hogy a laptopot megvilágított magyar billentyűzettel kapja, akkor a laptop konfigurátorban kiválaszthatja a megvilágított magyar billentyűzet garanciáját. Több információ a blogunkon.
Garantáljuk a reklamáció másnapra való intézését
Az általunk vásárolt termékkel egy olyan szolgáltatást kap, amely páratlan a használt számítógépes technológia világában, és összehasonlítható az új számítógépes technológia vezető gyártói szolgáltatásaival.
Garantáljuk, hogy a garanciában lévő áru reklamációját a következő munkanapon fogjuk feldolgozni, és ezt az összes nálunk vásárolt termék esetében. Ön nem fizet semmit ezért a szolgáltatásért, ez már benne van az árban.
Nem érti, hogy miért ígéri, valaki, hogy a következő napon vagy öt napon belül foglalkozni fog akérésével? Végül is az Ön számára fontos, hogy a problémája mikor lesz megolda, nem az, mikor kezd vele foglalkozni az eladó fél! Erről ugyanígy gondolkodunk, és ezért a garancia kiterjed a kérésének teljes intézésére, és nemcsak annak a megkezdésére. Meg akarjuk oldani az Ön problémáit, és nem csak az ügyesen írt üzleti feltételek mögé rejtőzni. Ezért fontos dolgokat is garantálunk.
A gyártó a Dell új termékcsaládjához, hasonló jellegű garanciát ad, NBD, azaz Next Business Day, de az adott pótalkatrész rendelkezésre állásától függ. Ezért, ha a gyártónak nincs tartalék alkatrésze, akkor még várnia kell a reklamáció rendezésével. Nem akarjuk Önt terhelni a mi gondjainkkal, és egyszerűen garantáljuk az elintézést.
A reklamáció rendezésének garantálása a következő napig csak az eladó telephelyén érvényes, nem a helyszínen (az ügyfélnél).
Amint a gép hozzánk kerül reklamációra, automatikusan portalanítjuk és kitisztítjuk, mielőtt elkezdenénk a problémával foglalkozni. Tehát függetlenül attól, hogy a reklamációt elismertük-e vagy sem, mindig megkapja ezt a szolgáltatást tőlünk, az alapvető karbantartást ingyenesen.
Garantáljuk a három napon belüli kézbesítést
A webáruházban a hétköznap 15:00 óráig leadott megrendelések esetén két munkanapon belül garantáljuk a kézbesítést, ha a GLS futárszolgálatot választja. Ha 15:00 óra után rendel, az árut három munkanapon belül kézbesítjük. A DPD futárszolgálattal két napon belüli szállítást a 13:00 óráig leadott rendelésnél várhatja. Tehát Ön és munkatársai teljesen biztosak lehetnek abban, hogy megkapják az árut. Nincs több olyan frázis, mint „A lehető leghamarabb szállítjuk az árut“ vagy „A legtöbb megrendelést ugyanazon a napon intézzük“.
Bízhat bennünk. Az egyértelműség kedvéért miden terméknél online aktualizálódik a kézbesítés időpontja, valamint a raktárunkban történő személyes átvétel időpontja is.
Jótállás utáni javítás az alkatrész áráért
Hiba merült fel egy nálunk vásárolt terméken a garanciális idő lejárta után? Nem hagyjuk Önt cserben. Használhatja a garanciális szervizt követő szolgáltatásunkat. Ingyenesen ellenőrizzük a gépet, lefuttatjuk a diagnosztikát, kiderítjük a problémát, és megoldást javasolunk. Amint megállapodunk a pótalkatrész áráról, amelyre a javításhoz lesz szükség, újra ingyenesen kicseréljük, így csak a fizikai részért kell fizetnie, nem a technikus munkájáért.
Ismeri a megközelítést, amikor elküldi a terméket reklamációra, és a beszállító azt válaszolja, hogy a diagnosztika 6000Ft-ba kerül, a cserealkatrész a cserével drágább lesz, mint egy új darab, és ha vissza akarja kapni az eredetit, akkor 1500Ft-ot kell fizetnie a szállításért? Velünk ez nem történhet meg. A diagnosztika, technikusi munka, sőt még a visszaküldés költségét is magunkra vállaljuk, még a garanciális idő lejárta után is. Röviden, ha tőlünk vásárolt van számítástechnikai eszközt, akkor megnyugodhat.
A szállítás során sérült gép azonnali cseréje
Bár a szállítmányokat nagyon gondosan próbáljuk csomagolni, mint ügyfeleink szokták mondani – golyóálló, időről időre előfordul, hogy az áruk mechanikusan sérülnek a szállítás során. Ez általában csak egyet jelent Önnek, mint ügyfélnek. Először nyissa meg és ellenőrizze a szállítmányt a szállítmányozó jelenlétében, írja meg a kárjelentést, lépjen kapcsolatba az eladó féllel és az ügyet intézze, és néha sürgesse. Általában a fuvarozó arra törekszik, hogy ne ismerje el a követelést, és nagyon kellemetlen helyzetek lehetnek, amikor egyik fél sem akarja a hibát beismerni. De mi a legnagyobb probléma? Rendelt egy meghatározott méretű gépet azzal, hogy egy meghatározott napon Önnél legyen. A szállítmány károsodása azt jelenti, hogy a szükséges gép nem üzemképes, és nincsenek a felmerülő költségek sem megtérítve. Ez egy rossz üzlet az Ön vállalkozásának.
Azt mondtuk, hogy az Ön oldalán akarunk állni, és ezért elkötelezzük magunkat az alábbiakra.
Ha kapcsolatba lép velünk, hogy sérült szállítmányt kapott tőlünk, azonnal küldünk Önnek egy pótgépet saját költségünkre, amely a következő munkanapon lesz elérhető. A sérült szállítmányt hibás HW-vel saját költségünkre szállítjuk.
Mit jelent az Ön számára az azonnali csere garanciája? Egyetlen dolgot – nem kell aggódnia a fuvarozó által okozott károk miatt. Nem lesz többlet költsége, nem pazarolja az időt reklamációra, és más adminisztrációra. A kívánt darabot jó állapotban csak egy nappal később fogja megkapni. A cseregép ugyanazon a napon történő elküldéséhez 15:00 óráig kell kapcsolatba lépnie velünk, és két napon belül megkapja a szállítmányt.
Garantáljuk az ügyfélszolgálat elérhetőségét (email, telefon, chat)
A kommunikáció a minőségi együttműködés alapja, biztosan egyetértünk. Ezért kötelezettséget vállaltunk arra, hogy a kézhezvételtől számított 2 órán belül megválaszoljuk az Ön e-mailjét. Tehát biztos lehet benne, hogy az e-mail nem vész el, vagy hogy hosszú ideig megválaszolatlan marad. Ha a válasz sürgős, használja az ügyfélszolgálati infóvonalunkat: +36 1 445 0735 vagy írjon chat-ben az interneten hétköznap 8:00–16:30 között.
Ami a telefonvonalunkat illeti, garantáljuk Önnek 100% -os elérhetőséget munkaidőben. Ha foglalatak leszünk (egy másik ügyféllel hívunk), vállaljuk, hogy a befejezés után visszahívjuk (nem a rejtett számból érkező hívás). Ha az ügyfélszolgálattal az információs vonalon kapcsolatba lép, amikor éppen egy ügyfelet szolgálunk ki, és nem fogadjuk el a hívást, azonnal megkapja az információs SMS-t. Miután kiszolgáltuk az ügyfelet a boltban, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ezért garantáltak a telefonvonalunkon elérhető információk. Biztos lehet benne, hogy az e-mail vagy a telefonhívás nem marad megválaszolatlan.
A munkaidő alatt 100% -ban elérhetők vagyunk.
Valódi fotók a termékekről
Biztosan tudja milyen csábítóan néz ki a technika a gyártó katalógusainak tökéletes képein. A fotók általában annyira tökéletesek, hogy néha kételkedünk abban, hogy a gép hogyan is néz ki a valóságban. Mi olyannak szeretnénk mutatni a termékeinket, amelyek valójában is. Nem alkalmazunk profi fotóst, hanem egyszerűen csak fogjuk a gépet és lefotózzuk, beleértve annak tökéletlenségeit és a korábbi használat esetleges jeleit. Természetesen igyekszünk szép képeket készíteni, de nem a valóság torzításának árán. Az önök számára ez azt jelenti, hogy kapnak egy reális képet arról, hogy a termék valójában néz ki.
Fontos megjegyezni, hogy nem minden darabot külön-külön fotózunk, hanem a z egész modellt. Pl. a Dell Latitude E6540 minden darabjáról csak egy fényképszettet készítünk. Ha még nem győződött meg az általunk kínált A+ minőségről és szeretné biztosan tudni a laptop állapotát, kérésére szívesen lefotózzuk közvetlenül az egyes darabokat.
30 napos termékvisszaküldési garancia cégek számára is
Nem elégedett a megvásárolt áruval? Kipróbálta a gépet és rájött, hogy nem a legmegfelelőbb az Ön igényeinek? Akkor a vásárlástól számított 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti nekünk még akkor is, ha a gépet vállalat számára vásárolta. Elsősorban az Ön elégedettsége fontos számunkra, nem pedig az, hogy a lehető legtöbb árut tudjuk eladni. A visszaküldött gépet kicserélhetjük Önnek egy másikra, vagy kiállítunk egy jóváírást és visszautaljuk az összeget.
Mivel fontos számunkra az Ön elégedettsége, vállaljuk, hogy az Ön számára kiállított jóváírást a kézhezvételtől számított három napon belül visszatérítjük. Ez 3 munkanap és a határidő akkor kezdődik, amikor a visszaigazolt jóváírást megkapjuk Öntől a megfelelő adatokkal, hogy tudjuk, hová utaljuk az összeget. Nálunk nem kell várnia egy hónapot, hogy visszautaljuk az összeget, mint néhány más beszállító esetében. Tudjuk, hogy hatékonyan kell kezelni a pénzügyeit és kicsit tovább húzni a visszafizetés idejét nem volna megfelelő hozzáállás részünkről. Esősorban számunkra fontos az Ön elégedettsége.
100% minősítés a Heuréka-n
A független portál heureka.cz az olyan vásárlók értékeléseit gyűjti össze akik korábban vásároltak tőlünk. 100%-uk elégedett volt, ami nagyon boldoggá tesz minket. Elolvashatja az összes véleményt és megjegyzést, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nincs miért aggódnia ha nálunk vásárol. A gyakran említett pozitívumok a gyors szállítás, a kommunikáció és az áruk minősége, amelyek mind az általunk nyújtott szolgáltatások. Ugyanakkor ezek azok a területek, amelyeknél úgy döntöttünk, hogy a szokásosnál jobb feltételeket garantálunk Önnek.
A pozitív válaszokat mind a jól meghatározott belső eljárásoknak, mind a csapatunk tagjainak köszönhetjük. Nem könnyű megtalálni az olyan készséges eladót, akik barátságos lesz az ügyféllel még jelentős munkaterhelés esetén is. De ha ilyen embereket találnak, annak nagy eredménye lesz. Ügyfeleink már régóta dicsérik a velünk, eladókkal való kommunikációt , és örülünk ennek, és mindent megteszünk, hogy ez továbbra is így legyen.
Mi ugyanolyan termékeken dolgozunk, mint amilyet Önnek is kínálunk
Szerencsére, a híres mondás, hogy a cipész lyukas cipőben jár, ránk nem vonatkozik. Mi is na mint nap használjuk azt a számítástechnikát, amelyet megvásárlásra kínálunk. Ennek köszönhetően értékes valós tapasztalatokat szerzünk, és teszteljük a Dell termékek hosszútávú megbízhatóságát. A vállalaton belül különböző gépeket és rendszereket, ultrabookot és laptopokat használunk dokkolóállomásokkal, irodai számítógépekkel és munkaállomásokkal, két vagy több külső monitorral, HP nyomtatókkal és Dell PowerEdge R720 fut a szervizhelyiségben.
Észrevette a médiában ismert esetet, ahol hírességek a twitteren reklámoztál a Samsung okostelefonokat, míg a bejegyzést iPhone készülékről küldték? Egy ilyen paradoxon nem fog bekövetkezni nálunk. Nagyon bízunk az áruinkban, és a csapatunk minden tagjának személyes tapasztalata van velük. Nem önökön teszteljük, hanem magunkon.
Több mint 22 éve foglalkozunk felújított IT-vel
Nem vagyunk újoncok a felújított számítástechnika piacán. Már 1997 óta keressük a módját, hogyan biztosítsuk az Ön számára a megbízható technikát megfizethető áron, amely teljes mértékben megfelel az Ön elvárásainak. Több mint 22 éve hallgatjuk az Önök kéréseire és megjegyzéseire, és az Ön igényeinek megfelelően fejlesztjük szolgáltatásainkat. Az önök visszajelzése számunkra nagyon fontos ezért örülünk, ha elküldik akár a nehéz vagy kellemetlen megjegyzéseket, amelyek segítenek előrelépni, hogy ügyfeleink még nagyobb megelégedésére törekedjünk.
A vállalat piaci tevékenységének hossza közvetlenül nem jelez semmit, de még mindig hozzájárulhat az Ön bizonyosságához, hogy nem vagyunk olyan új eladók, akik néhány gépet értékesítenek, és egy pillanat alatt eltűnnek. Éppen ellenkezőleg, büszkék vagyunk a hosszú távú együttműködésre, és arra törekszünk, hogy hosszútávú, sokéves kapcsolatokat építsünk ki ügyfeleinkkel. A vállalat állapotát az is bizonyítja, hogy az évek során a világgazdaság ingadozásai nem folyásolták be negatívan. Persze, néha meg kell húzni a nadrágszíjat, de azt mi érezzük meg és nem Önt. Az Ön elégedettsége és a bizonyosság, hogy hosszú távon számíthat ránk, nagyon fontos számunkra.
Egyszerű konfigurálás az Ön igényei szerint
Ne kössön kompromisszumot a gép kiválasztásakor, amely nem teljesen felel meg az Ön elképzeléseinek. A gazdag konfigurátornak köszönhetően a kiválasztott terméket pontosan igényeinek megfelelően alakíthatja. Elég pár másodperc és azonnal látni fogja a végső árat. Gondoskodunk róla, hogy minden kompatibilis és teljesen működőképes legyen a módosítások után is. Olyan gépet kap, amely tökéletesen megfelel Önnek.
Nem hagyományos kérése van, amely nem szerepel a konfigurátorban? Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Ha lehetséges, mindig igyekszünk megfelelni és egyénileg megegyezni a nem hagyományos igényekkel kapcsolatban. Ugyanis szeretnénk, hogy elégedett legyen a megvásárolt géppel, ne kössön kompromisszumot a vásárlással kapcsolatban amelyet majd később megbánna. Az Ön elégedettsége különösen fontos számunkra.
3 szállító közül választhatsz
Gyakran rendel és úgy gondolja, hogy a körzetében működő fuvarozó cégek megbízhatatlanok? Előfordulhat, hogy egy adott járművezetőnek vagy raktárban dolgozó munkásnak olyan problémája van, amely negatívan befolyásolja a küldemények szállításának módját, bár ha az ország más részein a fuvarcég jól működik. Annak érdekében, hogy elkerülje a hasonló esetek miatti kellemetlenségeket, nálunk lehetősége van három különböző fuvarozó társaság közül választani.
Számunkra ez magasabb költségeket és összetettebb rendszert jelent – három szerződéssel, három szállítási címkével, belső rendszerünk három, a szállító adatátviteli rendszeréhez való csatlakozással foglalkozunk,... De az egész az Ön nagyobb elégedettségéhez vezet, és ez döntő fontosságú számunkra. Ne korlátozza magát és válasszon fuvarozót saját igényei szerint.