Mi legyen a törött elülső panellel?
A Dell OptiPlex a 790-es vverzótól midenben egységes-matt fekete case szürke ráccsal az elülső panelen. Ez egy bevált kombináció, amely könnyen illeszkedik minden irodába. A probléma azonban az, hogy a szürke rács hajlamos a fizikai károkra. A gondatlan kezelés, mozgatás vagy nem megfelelő tárolás megronthatja a rácsot vagy annak egy részét, általában a sarkat. Az OptiPlexes szinte minden szállítmányánál, amely feldolgozásra érkezik hozzánk, vannak olyan darabok, amelyeknek sérült az elülső rácsa.
Az elülső rács letörött sarka
Ügyfeleinktől tudjuk, hogy a felújított technológia legtöbb szállítója nem foglalkozi ezzel a „szépséghibával“. Azt mondják: „Ez egy használt termék, és néhány repedés vagy törött sarok nincs hatással a funkcionalitásra.“ Pótalkatrészeket használunk azokból a gépekből, amelyeket erre a célra kivonunk a forgalomból és széteszedjük, annak érdekében, hogy a gyors reklamáció kezelésekor rendelkezzünk pótalkatrészekkel.
Tartalék doboz pótalkatrészekhez
Igaz, hogy az OptiPlexnél több a sérült elülső panel, mint a selejtezett gépeink kapacitása. Ugyanakkor a minőségből nem vehetünk vissza, ezért már vásárolunk üres dobozokat a tartalék alkatrészekre. Ezek a költségek a számítógép eladási árának kismértékű növekedését okozhatják, de biztosak vagyunk benne, hogy értékelni fogja a hibátlan gépeket. Végül is az elülső panel az, ami az egész munkaidő alatt a szeme előtt van.
Felújított számítógépeket szeretne hibák vagy sérülések nélkül? Nálunk biztos lehet benne, hogy megkapja őket.