Mikor intézzük el a reklamációját?

Mikor intézzük el a reklamációját?

Azt hiszem, egyértelmű az Önök számára is, hogy még a legjobb technológia is idővel „meghibásodhat“. A mai tendencia az elektronika fogyasztási cikkekké történő átalakítása. Vagyis eladni, és arra kényszeríteni az ügyfelet, hogy cserélje ki a technikát, és a lehető leghamarabb vásároljon újat. A legmagasabb modellszámú PC-k és notebookok vásárlásásnál igény a rendkívüli megbízhatóság, amely jelentősen meghosszabbítja azok élettartamát. Általában véve az OptiPlex, a Latitude és a Precision modellek hosszabb az élettartamuk, kevesebb hibával.

De ahogy a kiskereskedő mondja: „Ez csak vas, és bármi meghibásodhat.” Ebben az esetben a szokásos garancia 13 hónap, és bizonyos termékekre 4 évre meghosszabbítható. Pontosan azért, mert bízunk árukban. Ez a felújított gépeknél szokásos, ezért kérdezzük: Mit kap tőlünk ráadásként?

  1. Garantáljuk, hogy reklamációját legkésőbb a következő munkanapon rendezzük. Ha a hibás áruval személyesen ellátogat hozzánk, akkor a problémát általában megoldjuk, amíg várakozik.
  2. A jótállási időszak alatt elegendő alkatrészt áll rendelkezésünkre, így a garanciaigényben a hibás alkatrészt kicserélhetjük 3 év elteltével, amikor a modell már nem is szerepel a kínálatunkban, és nem kell új modellt erőszakolnunk Önre. Senkinek sincs kedve modellt változtatni, és megoldani az újratelepítési vagy illesztőprogram problémákat.

Az egyik garancia nem olyan mint a másik

A 2) pontból már tudja, hogy miért csak egy márkára (Dell) és csak bizonyos (legmagasabb) modellekre specializálódunk. Kérjük, kérdezze meg egy másik gyártót, hogy oldja meg a vásárolt termékkel kapcsolatban felmerülő problémákat. Elegünk van a frázisokból, mint: „A legtöbb panaszt egy héten belül megoldjuk“ vagy „reklamáció rendezése 3 napon belül (akkor kezdünk el vele foglalkozni …)“. Ezek mind csak játékok és hamis ígéretek, amikor az ügyfél még mindig nem tudja, mikor lesz megoldva a probléma. Mi a garancia útján indultunk el, ezért:

  • Garantáljuk, hogy reklamációját legkésőbb a következő munkanapon rendezzük. Ez hasonló az új Dell gépek NBD (Next Business Day) garanciájához. Az ilyen típusú garanciákért nem kell külön fizetnie, mert már az ár tartalmazza. Ez is az egyik oka annak, hogy áruink olykor drágábbak lehetnek, mint más szállítóké.

Valós screen az információs rendszerünkből (adatok 2019.09.09-ről)

Rendszeresen elemezzük és kiértékeljük szolgáltatásainkat. Feljebb láthat egy grafikont, amely azt mutatja, hogy hány napig tart átlagosan feldolgozni egy reklamációt. Láthatjuk, hogyan fejlesztjük szolgáltatásainkat, és csökken a napok száma. 2019-ben már átlagosan 1,2 napot elértünk az Önök reklamációja kezelésére. A boltban feldolgozott reklamációk rendezése, várakozási idő alatt, azaz 0 nap, ezt is számításba vettük. Az eredményt befolyásolják a pénteken beérkezett és a következő munkanapon hétfőn rendezett reklamációk, de a számítást itt 3 naptári napot számoltunk. Ezért az átlag is több, mint 1.

Merjük azt állítani, hogy e tekintetben Csehországban, Szlovákiában vagy Magyarországon nincs olyan felújított számítógépes technológia szállító, amely jobban teljesítene, mint mi. Mi a tapasztalata? Van néhány tippje, hogy miként javíthatjuk szolgáltatása­inkon?