Saját tapasztalat

Saját tapasztalat

Néhány héttel ezelőtt egy kedves, magasabb árkategóriájú éttermet látogattam egy szélesebb családdal, és kis gyerekeink voltak velünk. Többek között az éttermet választottuk úgy, hogy az úgynevezett „gyerekbarát”. Bébi székek, plüss játékok és kis játékok a lefoglalásra rendelkezésre álltak, és egy kis asztal is volt festésre ceruzával. Minden rendben volt. Az üzemeltető és a növény tulajdonosa szempontjából első pillantásra „hibák nélkül“. Abban a pillanatban, amikor a gyerekek leültek a színes ceruzákhoz, és vártuk a béke pillanatait, a gyerekek kérdéseket vetettek fel a zsírkréták állapotával kapcsolatban, amellyel egyáltalán nem lehetett festeni – ítélje meg magát a fotó alapján. Ez a probléma középpontjába kerül. Sok cég nagyszerű szolgáltatásokat keres az asztal mögött, de az eredmény nem folyamatosan ellenőrzött, és az ügyfél visszajelzése hiányzik. „Gyerekek barátságos“ rendben van, de a valóság?

Rögtön azon tűnődtem, hogyan működik számunkra, és ha hasonló problémák vannak. Erre a célra vállalati ombudsmani álláspont áll rendelkezésre, amely akkor áll rendelkezésre, amikor nem elégedett azzal, hogy a mi infinánk hogyan fog szolgálni Önnek. Könnyen benyújthatja a panaszt, a javítási javaslatokat vagy a dicséretet online. A mindennapi helyzetekben az Ön rendelkezésére áll a mi infinumunk, ahol az eladóink elkötelezettek bizonyos szabályok betartása mellett, hogy biztosítsanak bizonyos szintű szolgáltatást. Szándékosan megemlítettem a garancia szót itt. Az iparág számos cége nagy szlogen szolgáltatással büszkélkedhet:

„A panaszok nagy részét a következő napon fogjuk kezelni.“ – De hogy tudhatod, hogy a panaszod többsége lesz? „24 órán belül benyújtott panaszok.“ – De egy mélyebb vizsgálat után azt találjuk, hogy 24 órán belül megkezdik a panasz megkezdését. De mit érdekel? Mikor rendezik meg a követelését, vagy mikor kezdik el dolgozni?

Hogyan lehet a megrendelés feldolgozása?

„A megrendelések több mint 60% -a szállított ugyanazon a napon.“ – De a megrendelésed a 60% között lesz? „A megrendeléseket ugyanazon a napon 13:00 óráig kezelik.“

Mi van a telefonnal? Ha nem hívja, visszahívják? Mindig munkaidőben szeretne dolgozni időtől és szezontól függetlenül? Az Ön szállítója teljes egészében elérhető a készletek, a gyári szünetek vagy az áramszünetek alatt is? Tisztességesen dolgozunk, és ezen akadályok egyike sem akadályozza meg, hogy panaszainkat, rendeléseinket, e-mailjeinkre válaszoljunk, vagy ne vegyük fel a telefont.

Jó dolog, hogy a legtöbb gyártó egy ügyfelet gondol és megpróbálja javítani, de félrevezető ígéretek, amelyek nem mindig „rákattintanak“ jelentős problémákat okozhatnak az ügyfélnek. Ezért hosszú távon garanciaként definiáltuk szolgáltatásaink kulcsfontosságú jellemzőit, pontosan és kötelezően megadva részleteit. Csak azt akarjuk, hogy mi van papíron, és valaki, aki az asztalnál jön fel. Igen, a világ színes, és az ember egy teremtmény hibás, de a miénkhez megyünk. Tehát, ha panasza van, vagy egy tipp a fejlesztéshez, forduljon az ombudsmanhoz, aki örömmel fog felülvizsgálni visszajelzését, és szükség esetén orvosolja azt.

Szóval mit garantálunk Önnek?

  • A jól meghatározott minőségű A + áruk
  • A panasz másnapi rendezése
  • Másnap az árut veled
  • Azonnali tájékoztatás
  • A sérült szállítmány azonnali cseréje
  • Hiteljegy megfizetése három napon belül

Nem akarunk olyanok lenni, mint a bevezetőben írt étterem, így szükségünk van a segítségére – visszajelzésre.

Válassza ki a garantált szolgáltatásokkal rendelkező termékeket