Hogyan kell megfelelően becsomagolni az árut reklamáció esetén

Hogyan kell megfelelően becsomagolni az árut reklamáció esetén

Ha számításrechnikát küld reklamációra, érdemes betartani néhány szabályt, amelyek biztosítják, hogy a gép rendben és sértetlenül érkezzen. Biztosan megérti, hogy ha számítógépet küld nekünk a tápegység cseréjéhez, de nem megfelelően van csomagolva, és a szállító az út során megrongálja, akkor egyszerűen a reklamáció után nem lesz megelégedve, mivel ilyen számítógépet már nem szeretne. És a case cseréje szintén nem kis költség nekünk. A gép megfelelő csomagolása a legjobb megoldás mindenki számára – ezért is tőlünk a becsomagolt technika úgy érkezik, ahogy azt már ismeri a szállítmányokból.

Megfelelő csomagolás

Megfelelő csomagolás

A megfelelő csomagolás alapelvei

Ha lehetséges, csomagolja be a gépet úgy, ahogy az érkezett. Ha nincs már az eredeti doboz és töltőanyag, akkor a következő elveket kell követni:

  1. Méretek – a doboznak elég nagynak kell lennie ahhoz, hogy a termék teljesen elférjen, és így maradjon hely a töltéshez. Lezárás után a szállítmány minden oldalának egyenesnek, nem domborúnak vagy besüllyedtnek kell lennie.
  2. Töltés – a termék és a csomagolás közötti szabad helyet puha anyaggal kell megtölteni, például buborékcsomago­lással, habtöltéssel, légpárnákkal stb.
  3. Teherbíró képesség – a doboznak elég erősnek kell lennie ahhoz, hogy megakadályozza a termék átszakítsa őt. Előfordulhat, hogy a vékony kartonból a nehéz T7600 towert nem tartja magát, és a gép könnyen átszakíthatja. Ugyanakkor a szállítmányozók azt javasolják, hogy a csomag a tömeg ötszörösét bírja el, mivel a szállítmányok gyakran egymásra vannak rakva.
  4. Forgás – csomagoláskor figyelembe kell venni, hogy a küldemény oldalsó vagy fejjel lefelé is lehet. A záróelemet úgy kell rögzíteni, hogy forgás közben se nyíljon ki.
  5. Jelölés – A dobozok többszöri használata esetén feltétlenül távolítsa el az összes régi szállítási címkét és jelölést, hogy elkerülje a félreértéseket, amikor áthaladnak a raktáron.
  6. Az áruk típusa – minden egyes terméket tulajdonságaik alapján kell csomagolni. Azok a csúcskategóriás számítógépek és laptopok, amelyekre szakosodunk, szilárd alumínium- és magnéziumötvözettel rendelkeznek, de ha LCD-képernyőt küld, akkor a kijelző panelt nem csak a karcolásoktól, hanem a nyomódástól is meg kell védenie. Csomagoláskor kérjük, vegye figyelembe az áruk típusát.

Csomagolás után kérjük, küldje el a teljes csomagot a következő címre:
Technimax s.r.o., U Splavu 642, 78813 Rapotín, Csehország

Példa a nem megfelelő csomagolásra

Például megemlíthetünk egy szállítmányt, amelyet reklamációként kaptunk. A doboz szilárd volt, a szabad hely tele volt anyaggal… De maga a gép nem volt betekerve semmibe, csak a dobozba volt téve. De a sarokban a dobozt fémkapocsokkal kötötték össze, és éppen a gép tetejét érintette. Lehetséges, hogy a szállító fejjel lefelé fordította a csomagot, és még több csomagot helyezett rá, nem tudjuk. De amit tudunk, az az állapot, amelyben a számítógép jött – a felső részén horzsolások és horpadt lemez. Ha az egész gépet buborékcsomagolásba csomagoltákvolna, akkor ez valószínűleg nem történt volna meg.

Nem megfelelő csomagolás

Nem megfelelő csomagolás

Kérjük, tarsta be a fenti irányelveket, amikor küldeményeit csomagolja. Ez segít Önnek és nekünk is. Ha bármilyen kérdése van a csomagolással vagy a reklamációkkal kapcsolatban, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Örömmel tisztázunk mindent, és segítünk.

Olvassa el reklamáció-kezelési eljárásunkat