Raktárkészlet
Tudjuk, hogy működik, és milyen gyakran fordul elő, hogy az ügyfeleknek a lehető leghamarabb használt számítógépekre van szükségük a céghez. Nézzünk szembe a tényekkel: a „raktáron” kifejezés már nem biztos, hogy azt jelenti az ügyfél számára, hogy az eladó ténylegesen az árut a raktárában tartja. Ezért azt javasoljuk, hogy keressen információkat, vagy telefonon ellenőrizze, hogy az eladó ténylegesen rendelkezik-e az adott termékkel, valamint hogy a helyén van-e, vagy esetleg az ún. külső raktárban megtalálható-e.
Eladás vagy értékesítés
Az interneten az eladók túlnyomó többsége csak online boltot (e-shop) működtet, és egyszerűen csak árut értékesít. Ezzel elvileg nincs probléma. De kérdezze meg magától, hogy az eladó hogyan reagál, ha technikai részletekről kérdez a kínált termékkel kapcsolatban. Vagy kitalál egy választ, vagy azt mondja, hogy még utánanéz. Szóval hogyan reagál majd ez az eladó, ha bármilyen árut reklamálni szeretne? Először megkérdezi a szállítót, majd továbbítja az terméket neki. A reklamációval kapcsolatos információk nem állnak azonnal rendelkezésre, és a reklamáció feldolgozása is hosszabb lesz.
Az is megtörténhet, hogy ezt a választ kapja: „A szállító elutasította a reklamációját, én semmit sem tehetek vele.” Ha ésszerű árazási feltételek mellett garancia utáni javítást igényel, előfordulhat, hogy abban az esetben sem jár sikerrel az online eladónál. Ennek egyikének sem szabad megtörténnie egy stabil háttérrel rendelkező kiskereskedőnél, akinek saját raktára, létesítménye és szolgáltatása van. Ilyen esetben lehetősége van az áru fizikai ellenőrzésére a boltban, és esetleg személyesen panaszt tehet.
További információk
Kíváncsi, hogy mire kell még figyelnie a használt számítástechnika kiválasztásakor? Akkor ne habozzon kapcsolatba lépni egy szakértővel az üzletünkben, aki szívesen megmutatja Önnek az árut.
Hogyan válasszunk használt számítógépet |
Hogyan válasszunk használt laptopot |
Hogyan válasszunk használt LCD monitort |
Hogyan válasszunk használt nyomtatót |