Visszaküldött árú
Figyelemmel kísérjük a szolgáltatás minőségét. Az egyik visszajelzés forrása a heuréka.cz portálon található vásárlói vélemények is. dőről időre rendkívül negatív vélemények jelennek meg, amelyet sajnos (vagy szerencsére) nincs tényekkel alátámasztva, és amelyet az ügyfél „hátsó szándékai“ befolyásolnak. Ez arra vezetett bennünket, hogy a vevői elégedettséget a visszaküldés szempontjából értékeljük. Tehát az áruk melyik részét küldik vissza az ügyfelek. A divatüzletek esetében a visszaküldési arány meghaladja az 50% -ot. A normál elektronikai üzletekben az átlagok százalékban vannak megadva, azaz egy adott időszakban eladott 100 darabból az ügyfelek 1 és 10 darab között küldenek vissza.
Elemeztük az adatainkat, és 2018-ban nálunk a visszaküldés mértéke egy százalékos szint körül mozog. Elemeztük az adatainkat, és 2018-ban nálunk a visszaküldés mértéke egy százalékos szint körül mozog. Az elmúlt 2 hónapban a pontos érték 0,916%, ez azt jelenti, hogy kevesebb, mint 1 darab kerül visszaadásra 100 eladott darabból. Ezt az eredményt nagyszerűnek tartjuk, különös tekintettel arra, hogy a visszküldések több mint felét (58%) olyan termékek képezik, amelyeknél az ügyfél nem megfelelő típust / modellt választott, és a gépet csak kicseréltük egy másikra.
Ezt a problémát, ugyanúgy, mint az ügyfelek elégedettségét nyomon követjók és kiértékeljük. Ha javítási javaslattal vagy panasszal rendelkezik, kérjük, forduljon az Infoline-hoz vagy a vállalati ombudsmanhoz, hogy az ügyet teljesen függetlenül vizsgálja ki. Ha javítási javaslattal vagy panasszal rendelkezik, kérjük, forduljon hozzánk, vagy a vállalati ombudsmanhoz, aki az egész ügyet teljesen függetlenként vizsgálja ki.
Végül tegyük hozzá, hogy a visszaküldés, azaz a visszaküldött áruk jóváírása nem számít kellemetlen dolognak – ha ennek kapcsán kapcsolatba kell lépnie velünk, akkor ne habozzon. Ahogy Berka úr, úgy Seidl úr, akik Önt kiszolgálják, nem az eladott áruk mennyiségéért vannak fizetve, hanem az Ön elégedettségéért. Az ő érdekük, hogy az Ön esetleges elégedetlenségét oldják, még akkor is, ha vissza szeretné küldeni az árut. Ezt megteheti a vásárlástól számított 14 napon belül, anélkül, hogy megindokolná.