Online reklamáció
Új funkciót hoztunk létre az Önök számára, hogy megkönnyítsük a munkájukat. A reklamációk közvetlenül a weboldalunkon keresztül történő benyújtásáról szól, anélkül, hogy űrlapot kellene kinyomtatnia és manuálisan kinyomtatnia. A reklamáció benyújtásához be kell jelentkeznie.

Az online panaszok a felhasználói menüben a bejelentkezés után érhetők el
Magában a panaszmodulban csak írja be a reklamált gép gyártási számát, amely mindig megtalálható közvetlenül a készülékre ragasztott ezüst címkén. Leírja a hibát, elküldi és kész. Nincs késés és szükségtelen késleltetés.
Nem biztos benne, hogy a gépre továbbra is jótállás vonatkozik-e? Egyszerűen írja be a gyártási számot, és kattintson a keresésre. Azonnal megismerheti az információkat anélkül, hogy böngészne a régi számlák között, keresné a megfelelő papírt, és számolgatná a hónapokat.

A második lapon egy áttekintést talál a reklamációról
A korábban benyújtott reklamációk mindig kéznél vannak, ahol letöltheti a kitöltött panaszprotokollt és a panaszkezelési protokollt. Tehát soha nem veszíti el a reklamációit, és mindig láthatja, hogy melyeket dolgoztuk már fel, és melyeken dolgozunk még.
Megismételjük, hogy be kell jelentkeznie az online reklamációhoz. A bejelentkezés után számos egyedi funkciót vehet igénybe, és tovább fogjuk bővíteni azok számát. Ezt javaslataink és észrevételeink alapján csináljuk. Van más fejlesztési ötlete? Kérjük, ossza meg velünk a weboldalunkon található űrlap segítségével.
Bejelentkezés | Fejlesztési javaslat |
Még nincs felhasználói fiókja? Akkor egyszerűen írjon nekünk e-mailt az info@technimax.hu címre, és létrehozunk egy fiókot az Ön számára, amelyet összekapcsolunk a megrendelésével és a reklamáció előzményeivel.