Cégtörténetünk

Miközben 1997 óta a piacon vagyunk, azt állítjuk magunkról, hogy fiatal és gyorsan növekvő cég vagyunk. Csapatunk főleg olyan fiatalokból áll, akiknek átlagos életkora 25 év. Ahogy öregszünk, megerősítjük a csapatot elsősorban az egészséges önbecsüléssel rendelkező diplomásokkal.

Egy fiatal és üde csapat megtartásával mindig új dolgokat tudunk feltalálni és továbblépni. Nem akarjuk, hogy elégedettek legyenek az általános eljárásokkal, és várni, hogy mi fog történni. Szeretnénk létrehozni a jövőt és megváltoztatni a használt számítógéppiacot.

1997 – 1998 közötti időszak

1997-ben, a vállalat alapítója és jelenlegi vezérigazgatója megvásárolta és azonnal eladta az első „összeszerelt” PC-t, fekete fehér monitorral, de a kívánt nyereség helyett ez az „üzlet” veszteséggel zárult. De ez nem térítette el, és néhány hónap múlva új követte, de ezúttal sikeres volt. A vásárlás már nem csak egyetlen darabra korlátozódott. Abban az időben az Intel 286, 386 processzorokkal és színes monitorokkal rendelkező számítógépek sorairól csak álmodhattak. A használt laptoppiac gyakorlatilag nem létezett, és a használt technológia egyszerűen nem létezett. Ugyanakkor nagy eredményeket ért el a kiiktatott technológia eladásából az akkori PVT-ből, ahol számos alulbecsült kincset rejtettek a pontmátrixnyomtatók formájában. A kereslet óriási volt, és a magánlakás előtt álló ügyfelek sorai nem csökkentek. Mivel a tér iránti igény sikeresen nőtt, a mindennapos dolgoknak félre kellett mennie, és egy improvizált raktár kezdett kialakulni. A panelakás erkélye a CRT monitor állványokkal volt tele, a kétszintes ágy felső szintje kiválóan alkalmas, mint polc monitorokra. A szobában és a hálószobában a falakat a számítógépek halmaza bélelte, az üvegasztallal ellátott nappali pedig improvizált üzlet és bemutatóterem lett.

1999 – 2002 közötti időszak

A Cseh Köztársaság beszállítói nem tudták ellátni a céget, ezért az alapító külföldi, érdekes árut keresett. Számos őrült kirándulás a jelenlegi EU területén, amelyet tapasztalatlan kereskedőkéntvégzett, először abszurdnak tűnt. Azonban hamarosan sikerült megvalósítania az első üzletét egy német partnerrel. Az első látásra nyilvánvaló volt az éretlenség és a tapasztalatlanság, ezért a jelenlegi vezérigazgatónak meg kellett küzdenie a külföldi üzleti partnerek hatalmas bizalmatlanságával. A külkereskedelem fokozatosan teljes sebességgel kezdett futni. Az akkori egész kereskedési rendszer, vagy inkább „nem-rendszer”, a mai szempontból komikusnak tűnik, de a dolgok korábban így működtek.

2003-as év

Nagy, de elkerülhetetlen lépés volt a mintegy 120 négyzetméteres nem jó állapotú raktár bérlése, és egy vállalat létrehozása (s.r.o.). Ez volt a megfelelő pillanat, az üzletbe belefogni. Az első alkalmazott belépett, és itt volt az ideje, hogy egy másik raktárt és irodát bérelni.

2004–2009 közötti időszak

A tapasztalatok megszerzésének, a kapcsolatok kiépítésének, a pénzáramlás erősítésének és a know-how megszerzésének ideje, amelyet úgy döntöttünk, hogy átadjuk ügyfeleinknek. Nagyszerű kezdet a nagyvilági üzletbe való belépéshez.

2010-es év

Ebben az évben egy új lelkes csapat alakult, ők alapítják a vállalat egészséges magját. Együtt kezdtünk új információs rendszert építeni. Van egy vadonatúj webáruház, amely alapvető felhasználói funkciókat tartalmaz. Nagyon kicsi cég voltunk, amelyet gyakorlatilag ebben a szegmensebn senki sem ismert.

2011-es év

Elkezdtük az újonnan indított információs rendszer összekapcsolását az ügyfélszolgálattal, és nagyon jó szolgáltatást nyújtottunk. Nagyobb skálán elindítottunk a jutalék értékesítési szolgáltatást a viszonteladói értékesítésére.

2012-es év

Ebben az évben fordulópont volt a cég történetében. Megváltoztattuk a vállalat stratégiáját, és csak az ügyfél vált erőfeszítésünk fő célpontjává. Ettől a pillanattól kezdve a vállalat forgalma dinamikusan nőtt.

Megerősítettük az üzleti szinten az értékesítési támogatást, az új XML-adatokkal, automatikusan létrehozott PDF-katalógusokkal, árlistákkal és szórólapokkal, amelyek a leginkább segítettek. Mindegyik paraméteres és testreszabott a kereskedők értékesítéséhez.

2013-as év

Az igények nőttek, és a helyiségek már nem voltak alkalmasak. Több csapattagal bővültünk, és a következő kereszteződésen találtuk magunkat. Abban az időben a logikus eredmény a 2013. áprilisi mozgalom volt, amely hektikus volt, de kioldotta a kezünket, és új lehetőségeket kínált. Már körülbelül 1000 m2-es helyet foglalunk el saját parkolóval és létesítményekkel. Az alkalmazottak száma 10-re nőtt, és a jelenlegi CEO visszavonult.

2014-es év

Az idén a külföldi bővülés szimbóluma volt. Szlovákiában az értékesítési rendszer kiépítésében jelentős beruházások mutattak nekünk új lehetőségeket és segítettek abban, hogy teljesen új módokat találjunk az ügyfelek igazi segítésére.

Bővítettük a szolgáltatásainkat a használt számítástechnikai eszközök bérbe adásával, ami különösen fontos a választások idején.

A használt technológiai szegmensben az emberek már regisztrálnak minket és komolyan vesznek. Erős játékossá váltunk, aki részt kíván venni a használt számítógépes piac létrehozásában.

2015-ös év

Egy teljesen új szoftvert fejlesztettünk ki a számítógépek, laptopok és akkumulátorok tesztelésére a kapacitás növelése és az ügyfelek számára még teszteltebb termékek biztosítása érdekében. Az új eladási előkészítési rendszernek köszönhetően jelentősen csökkentettük a reklamációk és a hibásan intézett küldemények százalékos arányát.

A külföldi partnerekkel folytatott nagy erőfeszítéseknek köszönhetően sikerült jelentősen bővíteni a használt berendezések megbízható szállítóinak portfólióját. Ettől a pillanattól kezdve ügyfeleinknek valóban teljes körű Dell-használt berendezések széles skáláját tudjuk biztosítani, gyakorlatilag leállási idő nélkül. Ebben a mikro-szegmensben a cseh piac első számú tagja vagyunk.

Az idei év óta elköteleztük magunkat, hogy rendszeresen járulunk hozzá a kiválasztott közösségi projektekhez, hogy segítsünk ott, ahol valóban szükség van rá. Szeretnénk megosztani a sikert. Elsőként támogattuk a Šance Olomouc o.p.s. nonprofit szervezetét, amelynek összege 1,230,446 Ft volt, amelynek célja a hosszú távú onkológiai beteg gyermekek támogatása.

2016-os év

Teljesen új garanciákat indítottunk útnak, hogy jelezzük ügyfeleinknek, hogy számíthatnak ránk. 15:00 óráig történő megrendelés esetén a következő napon szállítjuk, reklamációkat 5 napon belül intézzük, az információs vonal információi szinte azonnal elérhetők az ügyfelek számára, és a sérült szállítmányokat automatikusan és azonnal cseréljük.

Számos nagyszerű funkcióval bővítettük webáruházunkat, például egy bloggal, amelyben rengeteg információ van, vagy a gazdag konfigurátorhoz kapcsolódó fejlett termékszűréssel.

2017-es év

Ez az időszak a megfelelő megoldások keresésévé vált. Sikerült finomítani a termékminőségi rendszert annak érdekében, hogy az áruk kizárólag A minőségben kerüljenek eladásra, hogy az ügyfélnek nem kell a rendelés leadásánál a minőséget is szűrni. Az új rendszer sok energiát és eszközt igényel, de az ügyfelek értékelik a minőséget. Még néhány számítógépbe és laptopba a kijelzőket cseréljük.

márkakereskedési programban részt vevő partnerek számára új funkciókat készítettünk, mint például a foglalások, katalógusok, szórólapok, értékesítés stb.

Szolgáltatásaink javítása érdekében három különböző fuvarozó általi szállítást kínálunk. Az ügyfél könnyen kiválaszthatja a kívánt szállítót.

Idén is rengeteg érdekes tartalmat készítettünk a használt technológia területén webáruházunk látogatóinak számára. Szeretnénk megosztani tudásunkat, így egész csapatunk részt vett a tartalom létrehozásában.

Az ügyfél elégedettség iránti megszállottságot segítjük az üygfélszolgálati telefonos csapat megerősítésével és a garancia több mint 4 évre történő kiterjesztésével.

2018-as év

A 2018-as évet a gazdasági fellendülés jellemezte, ami a vállalatok és a háztartások önbizalmát is növelte. Ez a hangulat nem akart óvatosan kezelni az alapokat, és a vállalatok és a háztartások boldogan költöttek, és inkább új berendezéseket vásároltak. A használt technika vásárlása visszaesett. A működési hatékonyság növelésével és megtakarítások megszerzésével sikerült kompenzálni ezt a hátrányt. Az eredmény a forgalom stagnálása volt 2017-hez képest. Ez az első alkalom 2010 óta, amikor a forgalmunk több tíz százalékkal nem nőtt. Összességében azonban ez az időszak pozitívan értékelhető, mivel a Technimax részaránya a használt technológiai piacon enyhén nőtt, mivel a használt berendezések összpiacai enyhén csökkentek.

Bár a forgalom szintje stagnált a 2017-es évhez képest, az EBITDA, azaz a nyereség a kamatok, az adók beszámítása előtti eredmény növekedett. Ez bizonyítja munkánk becsületességét. Nem csak egy átlagos cég vagyunk, aki vásárol és -értékesít. Olyan technológiai céggé válunk, amely erős know-how-val rendelkezik, amely a legmagasabb szintű szolgáltatásokra vált. Az ügyfelek a magas színvonalat szívesen megfizetik.

Júniusban új helyiségekbe költöztünk, amelyek végre a vállalat tulajdonában vannak, így teljes mértékben a létesítményekre koncentrálhatunk, azaz javíthatjuk a belső folyamatokat, ami a szállított áruk és szolgáltatások még jobb minőségét, még gyorsabb szállítást, szolgáltatást és jobb minőséget támogatást eredményez. Sikerült egy hétvégén átköltöztetni az üzletet, így nem volt semmilyen visszaesés az áruk és szolgáltatások kínálatában. Sok energiát és erőt fektettünk bele, de mivel megbízható partnerként akarunk lenni ügyfeleink számára, nagyon becsületsen dolgoztunk.

Szeptemberben a Technimax 15 éves piaci jelenlétét ünnepeltük.

Úgy döntöttünk, hogy az A, A, B + stb. minőségre vonatkozó állandó kérdéseket az egyetlen lehetséges minőséggel oldjuk meg, nevezetesen az A+ (már 2017-ben). Annak érdekében, hogy az ügyfél teljesen megbízhasson a megrendelt áruk minőségében, és ne vásároljon „zsákbamacskát“, meghatározta a minőséget minden szállított berendezésre. Ez a dokumentumkészlet arra kötelez bennünket, hogy az egyes technológiáknak meg kell felelniük pontos minőségi tulajdonságoknak. Ez az új kötelezettségvállalás 1% alá csökkentette a visszaküldési arányt (hány darab kerül vissza az ügyfelektől). Egyszerűen fogalmazva, csak minden 100. ügyfél juttatja vissza az árut (olyan eseteket is magában foglal, ahol az áru rendben van, csak az ügyfél választja ki a nem megfelelő berendezést az adott használatra).

A merevlemezek a számítógépek és laptopok legmeghibásodóbb része. Termékismertetésünk részeként részletes merevlemez-tesztet is elindítottunk, és így eltávolítottuk azokat a lemezeket, amelyek mintha rendben lennének, de eddigi használatuk hosszabb, mint a megengedett határértékek, és újakkal helyettesítjük őket. A projekt célja a merevlemezek reklamációjának csökkentése volt, ami sikeres. A merevlemezes reklamációk száma több mint 38% -kal csökkent.

Az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében online reklamáció bejelentést indítottunk. Csak jelentkezzen be a webáruházba és töltse ki a sorozatszámot. A rendszer megjeleníti a konfigurációt az értékesítés idejében, az árat és a garancia érvényességét. A hiba leírásának kitöltésével néhány másodpercen belül jelentheti be igényét. Nem kell bonyolult papír nyomtatványokat kitölteni.

Az év fordulóján gy teljesen példátlan szolgáltatást indítottunk a „garancia a reklamáció másnapi intézésére”, amelyet egyedül csak mi vezettünk be ebben a szegmensben. Biztosak vagyunk benne, hogy a konkurencia utánizni fog, de mi a piacot jobbá tesszük, és szeretjük jobbra változtatni a világot. Ezért hívjuk fel a használt technológiák más beszállítóit, hogy csatlakozzanak hozzánk ezzel a szolgáltatással.

A jó gazdasági eredmények lehetővé teszik számunkra, hogy megtartsuk az ígéretünket, és 2% -os nyereséget adjunk nonprofit projektekhez, amelyek segítenek mindenhol, ahol szükséges.

A 2018-as évet nagyon hasznosnak tartjuk. Ahogy mondják: „Egy fa sem nő a mennybe“, és mi sok mindent megtanultunk. Most okosabbak vagyunk, erősebbek és készen állunk szembenézni más kihívásokkal.

Hogyan tovább?

Hagyja megát meglepni, sok mindennel készültünk még :)

cégtörténet – grafikon

Szeretne csapatunk részévé válni és részt venni a vállalat jövőbeli irányításában és fejlődésében? Ezt kétféleképpen teheti meg – nézze meg az üres álláshelyeket, és küldje el nekünk életrajzát, vagy regisztráljon, hogy az üzleti partnerünk vagy vevőnk legyen. Mindenesetre hatással lesz a jövőnkre.