Cégtörténetünk
Cégtörténetünk
Miközben 1997 óta a piacon vagyunk, azt állítjuk magunkról, hogy fiatal és gyorsan növekvő cég vagyunk. Csapatunk főleg olyan fiatalokból áll, akiknek átlagos életkora 25 év. Ahogy öregszünk, megerősítjük a csapatot elsősorban az egészséges önbecsüléssel rendelkező diplomásokkal.
Egy fiatal és üde csapat megtartásával mindig új dolgokat tudunk feltalálni és továbblépni. Nem akarjuk, hogy elégedettek legyenek az általános eljárásokkal, és várni, hogy mi fog történni. Szeretnénk létrehozni a jövőt és megváltoztatni a használt számítógéppiacot.
1997 – 1998 közötti időszak
1997-ben, a vállalat alapítója és jelenlegi vezérigazgatója megvásárolta és azonnal eladta az első „összeszerelt” PC-t, fekete fehér monitorral, de a kívánt nyereség helyett ez az „üzlet” veszteséggel zárult. De ez nem térítette el, és néhány hónap múlva új követte, de ezúttal sikeres volt. A vásárlás már nem csak egyetlen darabra korlátozódott. Abban az időben az Intel 286, 386 processzorokkal és színes monitorokkal rendelkező számítógépek sorairól csak álmodhattak. A használt laptoppiac gyakorlatilag nem létezett, és a használt technológia egyszerűen nem létezett. Ugyanakkor nagy eredményeket ért el a kiiktatott technológia eladásából az akkori PVT-ből, ahol számos alulbecsült kincset rejtettek a pontmátrixnyomtatók formájában. A kereslet óriási volt, és a magánlakás előtt álló ügyfelek sorai nem csökkentek. Mivel a tér iránti igény sikeresen nőtt, a mindennapos dolgoknak félre kellett mennie, és egy improvizált raktár kezdett kialakulni. A panelakás erkélye a CRT monitor állványokkal volt tele, a kétszintes ágy felső szintje kiválóan alkalmas, mint polc monitorokra. A szobában és a hálószobában a falakat a számítógépek halmaza bélelte, az üvegasztallal ellátott nappali pedig improvizált üzlet és bemutatóterem lett.
1999 – 2002 közötti időszak
A Cseh Köztársaság beszállítói nem tudták ellátni a céget, ezért az alapító külföldi, érdekes árut keresett. Számos őrült kirándulás a jelenlegi EU területén, amelyet tapasztalatlan kereskedőkéntvégzett, először abszurdnak tűnt. Azonban hamarosan sikerült megvalósítania az első üzletét egy német partnerrel. Az első látásra nyilvánvaló volt az éretlenség és a tapasztalatlanság, ezért a jelenlegi vezérigazgatónak meg kellett küzdenie a külföldi üzleti partnerek hatalmas bizalmatlanságával. A külkereskedelem fokozatosan teljes sebességgel kezdett futni. Az akkori egész kereskedési rendszer, vagy inkább „nem-rendszer”, a mai szempontból komikusnak tűnik, de a dolgok korábban így működtek.
2003-as év
Nagy, de elkerülhetetlen lépés volt a mintegy 120 négyzetméteres nem jó állapotú raktár bérlése, és egy vállalat létrehozása (s.r.o.). Ez volt a megfelelő pillanat, az üzletbe belefogni. Az első alkalmazott belépett, és itt volt az ideje, hogy egy másik raktárt és irodát bérelni.
2004–2009 közötti időszak
A tapasztalatok megszerzésének, a kapcsolatok kiépítésének, a pénzáramlás erősítésének és a know-how megszerzésének ideje, amelyet úgy döntöttünk, hogy átadjuk ügyfeleinknek. Nagyszerű kezdet a nagyvilági üzletbe való belépéshez.
2010-es év
Ebben az évben egy új lelkes csapat alakult, ők alapítják a vállalat egészséges magját. Együtt kezdtünk új információs rendszert építeni. Van egy vadonatúj webáruház, amely alapvető felhasználói funkciókat tartalmaz. Nagyon kicsi cég voltunk, amelyet gyakorlatilag ebben a szegmensebn senki sem ismert.
2011-es év
Elkezdtük az újonnan indított információs rendszer összekapcsolását az ügyfélszolgálattal, és nagyon jó szolgáltatást nyújtottunk. Nagyobb skálán elindítottunk a jutalék értékesítési szolgáltatást a viszonteladói értékesítésére.
2012-es év
Ebben az évben fordulópont volt a cég történetében. Megváltoztattuk a vállalat stratégiáját, és csak az ügyfél vált erőfeszítésünk fő célpontjává. Ettől a pillanattól kezdve a vállalat forgalma dinamikusan nőtt.
Megerősítettük az üzleti szinten az értékesítési támogatást, az új XML-adatokkal, automatikusan létrehozott PDF-katalógusokkal, árlistákkal és szórólapokkal, amelyek a leginkább segítettek. Mindegyik paraméteres és testreszabott a kereskedők értékesítéséhez.
2013-as év
Az igények nőttek, és a helyiségek már nem voltak alkalmasak. Több csapattagal bővültünk, és a következő kereszteződésen találtuk magunkat. Abban az időben a logikus eredmény a 2013. áprilisi mozgalom volt, amely hektikus volt, de kioldotta a kezünket, és új lehetőségeket kínált. Már körülbelül 1000 m2-es helyet foglalunk el saját parkolóval és létesítményekkel. Az alkalmazottak száma 10-re nőtt, és a jelenlegi CEO visszavonult.
2014-es év
Az idén a külföldi bővülés szimbóluma volt. Szlovákiában az értékesítési rendszer kiépítésében jelentős beruházások mutattak nekünk új lehetőségeket és segítettek abban, hogy teljesen új módokat találjunk az ügyfelek igazi segítésére.
Bővítettük a szolgáltatásainkat a használt számítástechnikai eszközök bérbe adásával, ami különösen fontos a választások idején.
A használt technológiai szegmensben az emberek már regisztrálnak minket és komolyan vesznek. Erős játékossá váltunk, aki részt kíván venni a használt számítógépes piac létrehozásában.
2015-ös év
Egy teljesen új szoftvert fejlesztettünk ki a számítógépek, laptopok és akkumulátorok tesztelésére a kapacitás növelése és az ügyfelek számára még teszteltebb termékek biztosítása érdekében. Az új eladási előkészítési rendszernek köszönhetően jelentősen csökkentettük a reklamációk és a hibásan intézett küldemények százalékos arányát.
A külföldi partnerekkel folytatott nagy erőfeszítéseknek köszönhetően sikerült jelentősen bővíteni a használt berendezések megbízható szállítóinak portfólióját. Ettől a pillanattól kezdve ügyfeleinknek valóban teljes körű Dell-használt berendezések széles skáláját tudjuk biztosítani, gyakorlatilag leállási idő nélkül. Ebben a mikro-szegmensben a cseh piac első számú tagja vagyunk.
Az idei év óta elköteleztük magunkat, hogy rendszeresen járulunk hozzá a kiválasztott közösségi projektekhez, hogy segítsünk ott, ahol valóban szükség van rá. Szeretnénk megosztani a sikert. Elsőként támogattuk a Šance Olomouc o.p.s. nonprofit szervezetét, amelynek összege 1,230,446 Ft volt, amelynek célja a hosszú távú onkológiai beteg gyermekek támogatása.
2016-os év
Teljesen új garanciákat indítottunk útnak, hogy jelezzük ügyfeleinknek, hogy számíthatnak ránk. 15:00 óráig történő megrendelés esetén a következő napon szállítjuk, reklamációkat 5 napon belül intézzük, az információs vonal információi szinte azonnal elérhetők az ügyfelek számára, és a sérült szállítmányokat automatikusan és azonnal cseréljük.
Számos nagyszerű funkcióval bővítettük webáruházunkat, például egy bloggal, amelyben rengeteg információ van, vagy a gazdag konfigurátorhoz kapcsolódó fejlett termékszűréssel.
2017-es év
Ez az időszak a megfelelő megoldások keresésévé vált. Sikerült finomítani a termékminőségi rendszert annak érdekében, hogy az áruk kizárólag A minőségben kerüljenek eladásra, hogy az ügyfélnek nem kell a rendelés leadásánál a minőséget is szűrni. Az új rendszer sok energiát és eszközt igényel, de az ügyfelek értékelik a minőséget. Még néhány számítógépbe és laptopba a kijelzőket cseréljük.
A márkakereskedési programban részt vevő partnerek számára új funkciókat készítettünk, mint például a foglalások, katalógusok, szórólapok, értékesítés stb.
Szolgáltatásaink javítása érdekében három különböző fuvarozó általi szállítást kínálunk. Az ügyfél könnyen kiválaszthatja a kívánt szállítót.
Idén is rengeteg érdekes tartalmat készítettünk a használt technológia területén webáruházunk látogatóinak számára. Szeretnénk megosztani tudásunkat, így egész csapatunk részt vett a tartalom létrehozásában.
Az ügyfél elégedettség iránti megszállottságot segítjük az üygfélszolgálati telefonos csapat megerősítésével és a garancia több mint 4 évre történő kiterjesztésével.
2018-as év
A 2018-as évet a gazdasági fellendülés jellemezte, ami a vállalatok és a háztartások önbizalmát is növelte. Ez a hangulat nem akart óvatosan kezelni az alapokat, és a vállalatok és a háztartások boldogan költöttek, és inkább új berendezéseket vásároltak. A használt technika vásárlása visszaesett. A működési hatékonyság növelésével és megtakarítások megszerzésével sikerült kompenzálni ezt a hátrányt. Az eredmény a forgalom stagnálása volt 2017-hez képest. Ez az első alkalom 2010 óta, amikor a forgalmunk több tíz százalékkal nem nőtt. Összességében azonban ez az időszak pozitívan értékelhető, mivel a Technimax részaránya a használt technológiai piacon enyhén nőtt, mivel a használt berendezések összpiacai enyhén csökkentek.
Bár a forgalom szintje stagnált a 2017-es évhez képest, az EBITDA, azaz a nyereség a kamatok, az adók beszámítása előtti eredmény növekedett. Ez bizonyítja munkánk becsületességét. Nem csak egy átlagos cég vagyunk, aki vásárol és -értékesít. Olyan technológiai céggé válunk, amely erős know-how-val rendelkezik, amely a legmagasabb szintű szolgáltatásokra vált. Az ügyfelek a magas színvonalat szívesen megfizetik.
Júniusban új helyiségekbe költöztünk, amelyek végre a vállalat tulajdonában vannak, így teljes mértékben a létesítményekre koncentrálhatunk, azaz javíthatjuk a belső folyamatokat, ami a szállított áruk és szolgáltatások még jobb minőségét, még gyorsabb szállítást, szolgáltatást és jobb minőséget támogatást eredményez. Sikerült egy hétvégén átköltöztetni az üzletet, így nem volt semmilyen visszaesés az áruk és szolgáltatások kínálatában. Sok energiát és erőt fektettünk bele, de mivel megbízható partnerként akarunk lenni ügyfeleink számára, nagyon becsületsen dolgoztunk.
Szeptemberben a Technimax 15 éves piaci jelenlétét ünnepeltük.
Úgy döntöttünk, hogy az A, A, B + stb. minőségre vonatkozó állandó kérdéseket az egyetlen lehetséges minőséggel oldjuk meg, nevezetesen az A+ (már 2017-ben). Annak érdekében, hogy az ügyfél teljesen megbízhasson a megrendelt áruk minőségében, és ne vásároljon „zsákbamacskát“, meghatározta a minőséget minden szállított berendezésre. Ez a dokumentumkészlet arra kötelez bennünket, hogy az egyes technológiáknak meg kell felelniük pontos minőségi tulajdonságoknak. Ez az új kötelezettségvállalás 1% alá csökkentette a visszaküldési arányt (hány darab kerül vissza az ügyfelektől). Egyszerűen fogalmazva, csak minden 100. ügyfél juttatja vissza az árut (olyan eseteket is magában foglal, ahol az áru rendben van, csak az ügyfél választja ki a nem megfelelő berendezést az adott használatra).
A merevlemezek a számítógépek és laptopok legmeghibásodóbb része. Termékismertetésünk részeként részletes merevlemez-tesztet is elindítottunk, és így eltávolítottuk azokat a lemezeket, amelyek mintha rendben lennének, de eddigi használatuk hosszabb, mint a megengedett határértékek, és újakkal helyettesítjük őket. A projekt célja a merevlemezek reklamációjának csökkentése volt, ami sikeres. A merevlemezes reklamációk száma több mint 38% -kal csökkent.
Az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében online reklamáció bejelentést indítottunk. Csak jelentkezzen be a webáruházba és töltse ki a sorozatszámot. A rendszer megjeleníti a konfigurációt az értékesítés idejében, az árat és a garancia érvényességét. A hiba leírásának kitöltésével néhány másodpercen belül jelentheti be igényét. Nem kell bonyolult papír nyomtatványokat kitölteni.
Az év fordulóján gy teljesen példátlan szolgáltatást indítottunk a „garancia a reklamáció másnapi intézésére”, amelyet egyedül csak mi vezettünk be ebben a szegmensben. Biztosak vagyunk benne, hogy a konkurencia utánizni fog, de mi a piacot jobbá tesszük, és szeretjük jobbra változtatni a világot. Ezért hívjuk fel a használt technológiák más beszállítóit, hogy csatlakozzanak hozzánk ezzel a szolgáltatással.
A jó gazdasági eredmények lehetővé teszik számunkra, hogy megtartsuk az ígéretünket, és 2% -os nyereséget adjunk nonprofit projektekhez, amelyek segítenek mindenhol, ahol szükséges.
A 2018-as évet nagyon hasznosnak tartjuk. Ahogy mondják: „Egy fa sem nő a mennybe“, és mi sok mindent megtanultunk. Most okosabbak vagyunk, erősebbek és készen állunk szembenézni más kihívásokkal.
2019-es év
Ez az időszak nagy kihívást volt a Technimax számára. Fokozódott a vevőkért folytatott küzdelem, és sok vállalat olcsóbb, alacsonyabb minőségű termékeket dobott a piacra. Ez arra késztett minket, hogy megtakarítási lehetőségeket és új módszereket keressünk a munka hatékonyabb elvégzésére. Sikerült. Csökkentettük a kiadásokat, miközben az áruk és szolgáltatások minőségén nem esett csorba. A heureka.cz portálon nagyszerű, 100% -os minősítést kaptunk.
A logisztika területén a legtöbb esetben az ügyfelek kérésére a nem praktikus buborékfóliát speciális tasakokra cseréltük, amelyek az áruk csomagolása után könnyen megsemmisíthetők. Több mint fél évbe telt ennek a megoldásnak kifejlesztése, de most valóban biztonságos, környezetbarát tasakokat használunk a csomagolt termékek jobb védelme érdekében a szállítás során.
A legkevésbé kedvelt tevékenységünk a reklamációk. Az átlagos feldolgozási időt 1,3 napról 1,2 napra csökkentettük. Ez az eredmény nagyon jó, ha figyelembe vesszük, hogy a szabadnapok szerepelnek a számításban. Röviden, továbbra is garantáltuk a panasz rendezését az azt követő napon 2019-ben. Büszkék vagyunk rá. Arra számítottunk, hogy más konkurens cégek is példát vesznek rólunk, de valószínűleg senki sem dolgozik olyan keményen, mint mi. Kár.
2019. áprilisától az év végéig fejlesztő csapatunk keményen dolgozott egy új technológia bevezetésénél, amelynek összértéke meghaladja a 26 millió Ft-ot, hogy minden notebook billentyűzetét elláthassuk magyar betűkkel, beleértve az alávilágított verziókat is. Örülünk, hogy a nem praktikus matricák ideje lejárt, amelyek megakadályozták, hogy az alávilágított billentyűzetnél megakadályozták némely betű világítását. Több száz órányi munka meghozta a kívánt eredményt. Tehát egy teljes magyar billentyűzet, amint azt új laptopokon ismerjük. Természetesen megfelelő karakterkészleteket fejlesztünk ki a cseh és szlovák ügyfelek számára.
Nagyra értékeljük a elkötelezettségüket. A pénzt, amelyet nálunk hagynak a vásárlások során visszaforgatjuk a cégbe azokhoz a dolgokhoz, amelyek további kényelmet és hozzáadott értéket jelentenek Önnek, ügyfeleinknek. Ezért nem sajnáljuk az ilyen nagy beruházásokat. Önökért vagyunk itt.
Nemcsak a fejlesztésébe fektettük be a pénzt, amelyeket az áruk megvásárlásával hagyott nálunk. Az elmúlt 12 hónapban összesen 1.638.220 Ft-ot osztottuk szét. Segítségünk célja az volt, hogy orvosi felszerelést vásároljunk és gyógykezeléseket biztosítsunk a gyermekek számára. Jelentősen támogattunk régiónkban az ifjúság iskolán kívüli tevékenységeinek a kultúráját és fejlesztését is. Örülünk, hogy segíthetünk és betartjuk az ígéretünket, amelyet évekkel ezelőtt tettünk ügyfeleinknek, hogy megosztozunk a profiton a rászorulókkal, akik megérdemlik a segítségünket.
A kereskedelem területén a külföldi terjeszkedésre összpontosítottuk erőnket. Szlovákiában sikerült majdnem kétszeresére növelni az értékesítést. A magyarországi régióban, ahol 2019 második felében kezdtük el árusítani, nem értük el kitűzött céljainkat, de kereskedőink számos tranzakciót hajtottak végre, és 2019 végén bátran mondhattuk, hogy üzleti modellünk készen áll a magyar ügyfelek számára. A bővítésbe történő teljes beruházás meghaladta a 13 millió forintot, de 2019. december 31-én állíthatjuk, hogy a működés kiegyensúlyozott és a külföldi tranzakciók nem veszteségesek.
Most örülünk a folytatásnak, és reméljük, hogy idén egy másik országba is eljutunk. Hova? Hagyja magát meglepni. Itt megtudhatja hamarosan.
2020-as év
Mint mindannyian tudjuk, 2020 különleges volt a Covid-19 világjárvány miatt. Mindannyian megéreztük a járvány hatásait, de a cégünket sem kerülték el. A helyzet nehezen volt megjósolható, a céges ügyfelek követelményei dinamikusan változtak a home office miatt, majd a notebookok iránti kereslet nőtt a távoktatás miatt. A szokásos éves szezonalitás megszűnt és hatalmas ingadozásoknak lehettünk tanúi, amit operatívan kellett kezelnünk. Nem mindig tudtuk eleget tenni a keresletnek, de ez egy szigorúbb rendszerhez és a vásárlások elemzéséhez vezetett, ami véleményünk szerint előnyös lesz a jövőben.
Már 2017-ben arról írtunk egy blogon, hogyan fertőtlenítjük a laptopok billentyűzetét. A koronavírus idején ezért csak a már kialakult folyamatok kis kiterjesztésére volt szükségünk, hogy egészségének maximális védelmét biztosíthassuk. A szigorú higiéniai intézkedéseknek köszönhetően egész évben standard módon tudtunk működni anélkül, hogy az egész céget karantén miatt, vagy egészséges munkaerőhiány miatt be kelljen zárni.
Az év elején sikerült elindítani egy jobban kinéző és jobban működő reszponzív weboldalt. Igazán sok volt a bökkenő, de külső grafikusok, kódolók, programozók segítségével sikerült véghez vinni a munkát. A weboldal elindításával azonban nem ért véget a munka, még mindig van mit fejleszteni és javítani. De fontos, hogy a weboldal jól használható, intuitív és működőképes még mobileszközökön is. A honlap korábbi verziójához képest jelentős előrelépés történt.
Idén merészen új piacra léptünk, márpedig a román piacra. Felhasználtuk a magyarországi tapasztalatainkat, aminek hála a román projektet gyorsabban és simábban tudtuk indítani. Ez viszont nem azt jelenti, hogy nem volt szükség az odafigyelésünkre és az időnk jelentős részére. A projekt még mindig a korai szakaszában van, de szépen lassan érik és bízunk benne, hogy hamarosan meghozza gyümölcsét.
Tavaly tájékoztattuk Önöket a technológia fejlődéséről, melynek köszönhetően matricákkal való átragasztás nélkül teljesen magyar laptop billentyűzeteket tudunk kínálni, beleértve a háttérvilágításos változatokat is. Idén gyártási fázisba hoztuk a technológiát, és július óta garantáljuk, hogy minden tőlünk vásárolt laptopon teljesen magyar billentyűzet lesz, átragasztás nélkül. Az összes többi piacon is, azaz CZ, SK, HU és RO, teljesen lokalizált billentyűzeteket kínálunk, beleértve a háttérvilágításosakat is. A megoldás több mint 29 000 000 Ft befektetést igényelt, de úgy gondoljuk, hogy az előny az Ön számára akkora, hogy megérte.
2020-ban is teljesítettük azt az ígéretünket, hogy a bevétel egy részét jótékony célra fordítjuk. A koronavírus járvány miatt idén áprilisban minőségi cseh légzőkészülékeket vásároltunk és osztottunk szét több mint 1 400 000 Ft értékben. Gyermekorvosoknak, háziorvosoknak, időseknek, de súlyosan beteg gyermekes családoknak is, akiket az elmúlt években anyagilag támogattunk, adományoztunk védőfelszerelést. Köszönjük, hogy hála Önöknek tudunk segíteni ott, ahol szükség van rá.
2021-es év
2021 januárjában elindítottuk a szállítmány GLS ParcelShop átvételi pontra történő kiszállításának lehetőségét a CZ és SK piacokon. A szolgáltatás megvalósítására vonatkozó kérés az Önök javaslataiból és észrevételeiből érkezett, aminek nagyon örülünk. Visszajelzéseiknek köszönhetően fejlődhetünk és olyan új lehetőségeket kínálhatunk, amelyek egyébként fel sem merülnének bennünk, vagy amelyeket nem tartanánk fontosnak. A GLS ParcelShop elindítása azt mutatja, hogy fejlesztési javaslatai nem maradnak megválaszolatlanul.
Külpiaci pozíciónkhoz képest az idei év enyhe növekedést hozott. Nem mindennap érkezik hozzánk több tucat külföldi megrendelés, de stabil növekedést tapasztalunk. Néhány értékesítésösztönző projekt kudarcot vallott, de muszáj invesztálni és próbálkozni. Összességében már a forgalmunk jelentős százalékát a külföldi megrendelések adják, ami segített legalább részben ellensúlyozni a globálisan visszaesett keresletet.
Valószínűleg nem fogja meglepni, hogy a szállítók nem mindig úgy kezelik a csomagokat, ahogy mi szeretnénk. Már jól ismertek vagyunk az extra tartós, felfújható zsákokban lévő csomagolásainkról, és nagyszerű, hogy ezt a Heureka felhasználói is dicsérik. Azonban panaszok érkeztek hozzánk a szerverek elgörbült előlapjai miatt. A szerverek masszívak és nehezek, és ha a szállító rossz irányba dönti a csomagot, nyilvánvalóan semmiféle kitömés nem akadályozza meg, hogy az előlap egy része meghajoljon a szerver súlya alatt. Éppen ezért a szerverek számára speciális dobozokat és testre szabott kitöméseket készítettünk, amelyek már hatékonyan megelőzik a szállítás közbeni károkat.
Az év folyamán bizonyára jelentős problémákat észlelt a weboldalunk sebességével. A probléma különböző tényezők kombinációja volt, melyeket egyenként kellett megfejtenünk és analizálnunk. Az utolsó negyedévben sikerült megoldanunk a problémát szóval ezentúl Ön kényelmesen gyorsan vásárolhat. A weboldal további optimalizációján továbbra is dolgozunk, mivel nem kevés fejlesztendő dolog akad még.
Az egyedülálló áruminőség-ellenőrző szoftverünket is továbbfejlesztettük és alakítottuk. Ezek meglehetősen apró fokozatos változások, amelyeket a vásárló nem vesz észre, de végsősorban nagy jelentőséggel bírnak. A gyors és optimalizált SW-nek köszönhetően gyorsabban sikerül raktározni az új árukat, és pontosabb nyilvántartást vezetni az egyes darabokról, ami azt jelenti, hogy az áruk korábban elérhetőek, és érdeklődés esetén részletesebb tájékoztatást tudunk róluk adni.
Idén nagy erőfeszítést fektettünk a szervizbe, ahol garantált A+ minőségbe hozzuk az árut. Egyre több laptopot, de mostanában számítógépet is csak nem megfelelő minőségben sikerül megtalálnunk, ezért a gépeknek számos szervizelésen kell átesni, mielőtt forgalomba helyezzük őket. Természetesen ez időbe és pénzbe kerül. Ezért felülvizsgáltuk az eljárásokat, hogy alacsonyabb költségek mellett biztosítsuk az azonos vagy magasabb áruminőséget. Már a darabonkénti kis megtakarítás is jelentős összeget jelent nagy árumennyiség esetén, ami aztán csökkentheti az áru árát, hogy magasabb termékminőség mellett is megmaradjon az árversenyképesség.
2021-ben sem feledkeztünk meg a rászorulók megsegítéséről. A 2 050 000 Ft összeget olyan projektek és személyek között osztottuk szét, akiket cégünk munkatársai személyesen ismernek, és akikről tudjuk, hogy az ajándékot konkrét valós igényekre fordítják. A köszönet ezúttal Önöknek szól, kedves vásárlóink, akik ismételten visszatérnek hozzánk.
2022-es év
Közvetlenül 2022 elején megkezdtük a Windows 10 ingyenes telepítését minden felújított számítógépre és laptopra. A vásárlók így darabonként több ezer forintot takarítanak meg a MAR-licencért, és egyúttal legálisan aktivált operációs rendszerhez jutnak digitális licenccel. Blogunkon további információkat olvashat a Windows 10 ingyenes előtelepítéséről.
A weboldalon a funkcionalitást alszámlákkal és szállítási címekkel bővítettük. Ennek köszönhetően egy cégtől több ügyfél egyszerűen rendelhet saját bejelentkezési adataival és előre meghatározott szállítási címekre. Ugyanakkor a vásárlások továbbra is a vállalat fő számlájához kapcsolódnak, amely így átfogó képet kap az összes megrendelésről. A blogon ismertetjük az alszámlák és szállítási címek új funkcióit.
Nagy lépés volt a teljes termékkör alapgaranciájának 2 évre kiterjesztése, plusz költség nélkül. Nagyon hiszünk a Dell számítástechnikai kínálatában, és nagyon fontos számunkra az ügyfelek elégedettsége, ezért döntöttünk a garancia meghosszabbítása mellett. A teljes 2 év garanciára a másnapi reklamációs garanciánk érvényes, míg a garanciát további díj ellenében 4 évre is meghosszabbíthatja. A jótállás 2 éves meghosszabbításáról a blogon olvashat bővebben.
Újonnan nyitottunk egy tartozékok és alkatrészek részleget, ahol mostantól eredeti termékeket és alkatrészeket vásárolhat a Delltől és más márkáktól. Korábban a kiegészítőket csak PC-vel vagy laptoppal együtt lehetett megvásárolni, de most már külön is megvásárolható. Akkumulátorra van szüksége egy Dell laptophoz, grafikus kártyára, esetleg csak billentyűzetre és egérre? Most külön is megvásárolhatja őket a Kiegészítők és alkatrészek részben. További információkat a vény nélkül kapható Dell-tartozékokról szóló cikkben találhat blogunkon.
A Dell Gaming PC-k mostantól elérhetőek az Ön számára. Nem a nagyon drága Dell Alienware játéksorozat útját jártuk, hanem a saját belátásunk és tapasztalataink alapján állítottunk össze készleteket. Az eredmény felújított játék PC-k, amelyek olcsók, mégis elég erősek a Full HD-s játékokhoz. A megfizethetőség és a teljesítmény ideális aránya volt a gondunk, ezért is megoldottuk a szűk keresztmetszetet, és összeállítottunk egy olyan készletet, amely valóban működik. A blogon további információkat olvashat a Dell játékszámítógépeiről.
A laptop akkumulátorok esetében 1 órára növeltük a minimális tartóssági garanciát. A gyengébb élettartamú akkumulátorokat azonnal ártalmatlanítjuk, így akár többletköltség nélkül is legalább egy órás élettartammal számolhat laptopjainkkal. Felár ellenében meghosszabbítottuk a tartóssági garanciákat is, amit a konfigurátorban találsz. Néhány ezer forintért akár 4,5 órás akkumulátor-élettartam garanciát is vásárolhatunk, ami hasonló érték, mint az új akkumulátorokhoz, amelyek ára azonban sokszor több tízezer forintot is elér. Blogunkon további információkat találhat az akkumulátor élettartamának új garanciáiról.
Új kiegészítések a választékban az Ön számára vezeték nélküli vonalkód- és QR-kód olvasók Zebra márka. A kínálatot folyamatosan bővítjük és optimalizáljuk, elsősorban az üzleti ügyfelekre koncentrálva.
Csapatunk további értékesítővel erősítettük meg az infovonal működtetését, hogy minden ügyfelünk számára gyors és minőségi támogatást tudjunk nyújtani. Tudjuk, hogy az Ön számára fontos az egynapos megrendelés feldolgozás és az azonnali megkeresések megválaszolása, ezért fontosak számunkra is, ezért nem habozunk beruházni ezek biztosítására. A csapatban már van egy értékesítő is, aki egyénileg foglalkozik a nagyobb ügyfelekkel és a kereskedői programban oldja meg a partnerek igényeit, igényeit. Szeretnénk mindig a közeledben lenni és elérhetőek lenni, amikor csak szüksége van ránk.
Az év során intenzíven dolgoztunk az az e-shop új verzióján is, melyre 2023 első felében számíthattok. Az elemek és a dizájn nagy része megmarad, de a weboldal gyorsabban fog futni és van egy jobban optimalizált mobilverziójuk. Ezzel egyidejűleg lehetőség nyílik további egyéni beállításokra és új funkciókra, amelyeket előkészítünk Önnek.
A 2022-es év tele volt fordulatokkal, amikor a covid válságot az ukrajnai háború, az energiaválság és a példátlan infláció követte. De mindezek ellenére továbbra is az Ön rendelkezésére állunk, és készen állunk arra, hogy becsületesen felújított Dell technológiát kínáljunk elfogadható áron. Megvédtük és megszilárdítottuk pozíciónkat a piacon, így biztos lehet benne, hogy a Technimax-ban stabil beszállítót és partnert talál a legmagasabb színvonalú felújított számítástechnikához.
2023-es év
2023 első felében végre bevezettük az e-shop új verzióját, amely körülbelül 57%-kal gyorsabb, mint az előző verzió. A szándék az volt, hogy javítsuk a felhasználói élményt a vásárlás során, ami véleményünk szerint sikerült is. A termékek fárasztó betöltése és a szűrő alkalmazására való várakozás már a múlté. Módosult az e-shop mobil változata is, ahol alapvetőbb változtatásokat hajtottunk végre a megjelenítésben és az elemek elrendezésében. Így gyorsan és kényelmesen vásárolhat, akár munkahelyén, otthon vagy útközben.
2023 szeptemberében ünnepeltük a Technimax alapításának 20. évfordulóját. A jó minőségű Dell számítógépek és laptopok iránti szívességének és szeretetének köszönhetően számos válságot túléltünk, és továbbra is kiváló minőségű, felújított számítástechnikát kínálunk Önnek. Szeptember folyamán rengeteg bónuszt adtunk ki az árukért, és kíváncsian várjuk, mit hoz a következő 20 év.
2022-ben 30 percről 1 órára meghosszabbítottuk a laptop akkumulátorok minimális akkumulátor-élettartamának garanciáját. A mai mércével mérve azonban még elég kicsinek tűnt számunkra, ezért 2023 októberében úgy döntöttünk, hogy alapvető változtatást eszközölünk. Most minden laptophoz megtalálja az írott minimális akkumulátor-élettartamot, amely 1 és 7 óra között változik – és ez az az alapélettartam, amiért nem kell fizetni semmit. Általában minél újabb a modell, annál hosszabb az élettartama. A laptopok a minimális akkumulátor-élettartam szerint is szűrhetők, így ha ez számodra fontos érték, akkor nyugodtan választhatsz. Ezt követően a konfigurátorban felár ellenében módosítottunk minden garanciát a hosszabb élettartamra, így ha például a laptopra 4 órás alapgarancia van, és a konfigurátoron keresztül 6,5 órás garanciát vásárol, akkor az ugyanannyiba kerül. 3,5 órás garanciaként. Számunkra ez többletmunkát és költségeket jelent, de úgy gondoljuk, hogy ha minőségi Dell laptopot vásárol, megérdemel egy jó akkumulátort.
A hivatalosan támogatott számítógépekre és laptopokra megkezdtük a Windows 11 automatikus telepítését. Az Eleven már nem egy újdonság, sok buggal, de egy szilárd rendszer, amelyet már számos nagy intézmény és vállalkozás széles körben használ. Ügyfeleink többsége örömmel fogadja azonnal a Windows 11-et tartalmazó PC-t, de ha egyáltalán nem szeretné, akkor a konfigurátorban választhatja a Windows 10 ingyenes telepítését. Mindenki mást szeret, és csak rajtad múlik, hogy mit szeretsz. Szeretnénk biztosítani Önnek azt, amire szüksége van anélkül, hogy felesleges többletdíjat kellene fizetnie érte.
Köszönjük a bizalmat, amelyet minden tőlünk vásárláskor tanúsított. Az ügyfelek elégedettsége kulcsfontosságú számunkra, és elengedhetetlen alapja annak, hogy minden meglévő és új ügyfelünkkel együttmûködésünk az elkövetkező években is virágozzon.
Hogyan tovább?
Hagyja megát meglepni, sok mindennel készültünk még :)
Szeretne csapatunk részévé válni és részt venni a vállalat jövőbeli irányításában és fejlődésében? Ezt kétféleképpen teheti meg – nézze meg az üres álláshelyeket, és küldje el nekünk életrajzát, vagy regisztráljon, hogy az üzleti partnerünk vagy vevőnk legyen. Mindenesetre hatással lesz a jövőnkre.