GYIK – Gyakori kérdések

Kérdése van, és gyors választ szeretne? Hívhat minket vagy írhat nekünk. Garantáljuk a gyors reagálást. A gyakran ismételt kérdésekre válaszokat is találhat. Így megismerhetjük az általánosan érvényes reakciókat, amelyeket az említett konkrét példákból kap.

Technikai kérdések az árukkal kapcsolatban
1. Nagyobb sebességet adtam az OptiPlex 7010 RAM-hoz, de nem működik. Mit tegyek?

A memóriamoduloknak kompatibiliseknek kell lenniük a számítógép alaplapjával, a chipset-tel és, ha több van, akkor egymással is. A legbiztonságosabb megoldás az, hogy közvetlenül megrendeli az operációs memória bővítését a vásárlásnál. Garantáljuk a teljes memóriaegységek funkcionalitását és kompatibilitását.


2. Szeretnék vásárolni egy Latitude E6440-et, de nagyobb memóriával és merevlemezzel. Mennyibe kerülne?

Minden támogatott terméknél talál egy olyan konfigurátort, ahol bővített memóriát, merevlemez-cserét, a jótállás bővítését és sok más hasznos bővítményt vásárolhat. Az egyes vásárolt tételek ára a jobb oldali oszlop mellett látható, a megrendelés teljes ára pedig a kiválasztás után azonnal átszámolódik.


3. Van-e Latitude E6420 vagy E6430 alávilágított billentyűzet?

Dell Latitude laptopjai általában nem rendelkeznek alárvilágított billentyűzettel. A kiválasztott modellek esetében lehetőség van egy alávilágított billentyűzet megvásárlására egy konfigurátoron keresztül, de ha nem találja ezt a lehetőséget, nincs alávilágított billentyűzet. Ha nem biztos benne, lépjen kapcsolatba velünk az ügyfélszolgálati vonalon.


4. A Latitude E6520 már rendelkezik a Windows előtelepítésével?

Minden számítógéphez és laptophoz a paraméterek lap alján találja az „OS előtelepítés“ elemet, amelynek értéke „igen“ vagy „nem“. Általában mindenhol előre telepítve van a Windows 10. A rendszert automatikusan aktiválja egy digitális licenc vagy termékkulcs, amelyet az első eladáskor a géphez rendeltek. Továbbra is megvásárolhatja a MAR licenc kiegészítését a konfigurátorunkon keresztül. Az előtelepítésről és a használt licencekről bővebben a blogunkon olvashat.


5. Éppen megkaptam Önöktől a Latitude E6430-at és az OptiPlex 790 USFF-et de egyiküknél sem látok COA-címkét, de mindkettőn kell lennie. Hol találok címkéket?

Jellemzően a laptopok esetében a címkék az akkumulátor alatt helyezkednek el, ezért próbálja meg eltávolítani az akkumulátort, és megnézni, ha a laptop ki van kapcsolva. A Dell OptiPlex USFF-eknek van egy műanyag szíja a tetején. Amikor elhúzza a számítógéptől, a kis kártya, amelyen a címke elakadt, kitolódik.


6. Vettem egy használt laptopot a Windows 7 licenccel, de ellopták. Ha új laptopot vásárolok Önöktől, tudom használni az előző licencet?

Sajnáljuk, de a licenc ahhoz a konkrét géphez van kötve, amelyhez eladták. Az új laptophoz új licencet is szükséges vásárolnia.


7. A Latitude E6420 laptopok jó állapotban vannak?

Az áru felújított, így az apróbb karcolások, kopások lehetőségével számolni kell. Ennek ellenére blogunkon pontosan definiáljuk és garantáljuk az A+ minőséget, amelyben minden eladott gépre vonatkozik. Annyira hiszünk a technológiánkban, hogy akár 49 hónapra kínáljuk a garancia meghosszabbítását. Állapotukat vásárlás előtt ellenőrizheti és üzletünkben kipróbálhatja, vagy 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a megvásárolt árut. Az első osztályú áru értékesítése kiemelt alapelvünk. Ha felkeltettük érdeklődését, keressen fel minket, a konkrét darabot lefényképezzük Önnek.


8. Milyen állapotú SSD-meghajtót vásárolok hozzá a konfigurátoron keresztül?

A konfigurátoron keresztül kínált SSD-k teljesen újak, nem használtak. A márkájuk közvetlenül atermék megnevezésében szerepel. A pontos típusmegnevezés megtalálható a konfigurációs tétel részletes leírásában, amely a konfigurációs kérdőjel szimbólummal érhető el. A mellékelt SSD-kkel kapcsolatos további információkért látogasson el blogunkba.


9. Megkaptama laptopot, egy nagy akkumulátorral érkezett, amely a laptop hátsó széle fölé nyúlik. Nem ilyen a képeken, nem küldtek rosszat?

A Dell Latitude laptop akkumulátorok 3-cellás, 6-cellás vagy 9-cellásak lehetnek. A kis 12,5"-es laptopokhoz három cellás akkumulátorok tartoznak, amelyek illeszkednek a laptop alvázába. Ugyanakkor 6 cellás nagyobb kapacitású is van, amelyek nagyobbak és kiállnak a laptop hátoldaláról. Hasonlóképpen, a nagyobb 14" és 15,6" variánsok, ahol a hat cellás akkumulátorok a testben rejtve vannak, de a hosszabb élettartamra választható kilenc cellás akkumulátorok is választhatók. A megrendelt laptopban kisebb vagy nagyobb típusú akkumulátor lehet, az akkumulátor élettartamának (konfigurátor) vagy az aktuális készletszinttől függően. Ha fizikailag kisebb akkumulátort igényel, amely teljesen illeszkedik a laptop testébe, kérjük, adja meg ezt a követelményt a megrendelésnél a megjegyzésben. Mindenkinek más felel meg, valaki kisebb akkumulátort választ egy könnyebb és kisebb laptophoz, míg egy másik nagyobb akkumulátort szeretne hosszabb akkumulátor-élettartammal. Mindazonáltal mindkét megoldás lehetséges és teljesen működőképes, ez nem hiba.


Az áru elérhetősége
1. Kapható lesz még Önöknél Latitude E6410 laptop?

Ha már nem kínáljuk az árut, amit az elmúlt hónapokban kínáltunk, nagyon valószínű, hogy elfogyott a raktárkészlet, de az áru a jövőben lesz még. Konkrétan az E6410 már nem lesz. Új gépekkel helyettesítjük őket … Nem fogjuk ezeket a gépeket már kínálni. Ezek helyébe a Latitude E6420 és az E6430 lép. Nincs véletlenül még egy Latitude E6230-as? Nem látom a webáruházban, de ha lenne raktáron, szeretnék. Ha nem elérhető a webáruházban, akkor már nincs. A megkérdezésért nem ad semmit, de minden, amit kínálunk, a webáruházban megtalál.


2. Nincs véletlenül még egy Latitude E6230-as? Nem látom a webáruházban, de ha lenne raktáron, szeretnék.

Ha nem elérhető a webáruházban, akkor már nincs. A megkérdezésért nem ad semmit, de minden, amit kínálunk, a webáruházban megtalál.


3. Be tudnak szerezni 10 darab HP LaserJet M4345 nyomtatót?

Kérésre általában be tudujuk szerezni a szükséges speciális termékeket nagyobb mennyiségben, de csak egyéni megegyezés alapján. Kérjük, küldjön egy konkrét kérést az info@technimax.hu címre.


4. 40 azonos OptiPlex 790 számítógépre van szükségem az iskola számára. Van ennyi raktáron?

Minden termék esetében látható, hogy hány darab van raktáron, például több mint 20 darab, több mint 50 darab,… Ha csak az „1–5” szerepel a „raktárkészlet” listában, akkor két lehetőség közül választhat – vagy kevesebb raktáron van több mint 5 darab, vagy új áruk, amelyek állománya még nem frissült. A darabszám frissítése a közeljövőben várható. Több darabra van szüksége, mint jelenleg a készletben van? Lépjen kapcsolatba velünk.


5. Egy 19"-os LCD monitorot néztem ki magamnak, de most nem látom az interneten. Mi volt az ára?

Azon áruk ára, amelyek már nincsenek raktáron, kérésre rendelkezésre bocsátható, de meg kell jegyezni, hogy még akkor is, ha ugyanazt az árut raktározzuk legközelebb, akkor lehet egy kicsit más áron. Mindez a vásárlás feltételeitől és más belső tényezőktől függ.


6. OptiPlex számítógépet és egy Dell monitohoz kapcsolahtó hagfalat szeretnék rendelni. Megvettem a monitort egy másik szállítótól, aki nem rendelkezik ezzel a tartozékkal. A hangfalat csak a monitor konfigurátoránál látom, de nem találtam külön-külön. Miért nem tudom külön rendelni?

Igen, ezeket a márkás kiegészítőket nem kínálunk külön. Ez a típusú tartozék korlátozott mértékben elérhetők a piacon, és nagyon nehéz biztosítani, hogy mindig elérhető legyen. Nem az acélunk, hogy pénzzé tegyük őket, hanem kompromisszumok nélküli átfogó megoldást szeretnénk nyújtani. Önnek azt javasoljuk, rendelje meg egyben, beleértve a márkás kiegészítőket is, amelyet rendkívüli szolgáltatás a márkás használt berendezések szintjén, nagyrészt egyedülálló Csehországban. Ha azonban korábban már vásárolt egy monitort, kérjük, mondja el nekünk a sorozatszámát. A sorozatszám nem jelenti a gyártó által kijelölt szervizcímkét, hanem azt a számot, amelyet a biztonsági VOID címkén talál a katalógus címkéjével együtt. Megvizsgáljuk az információkat, és minden bizonnyal megoldást találunk a Dell hangfal szállítására.


Megrendelések és azok feldolgozása
1. Látom, hogy a megrendelésem már feldolgozott, de eszembe jutott, hogy módosítani akartam. Tudom még?

A még el nem szállított rendelést módosíthatjuk az ügyfél kérése alapján, kb. 14:30-ig. Ezt követően már nem lbizots, hogy tudjuk módosítani a megrendelést, mielőtt a fuvarozó megérkezne és a szállítmányt elvinné.


2. Éppen rendelek, és személyesen szeretném fátvenni a számítógépemet. Hol az átvételi helyek?

A megrendelést a cseh Rapotín-i üzletünkben veheti át. Jelenleg nincs más átvételi pontunk. Ha aggódik, hogy az áru nem felel meg Önnek, ez nem helyén való. Az összes vásárolt terméket 14 napon belül bármilyen ok nélkül visszaküldheti, ami az üzleti ügyfelekre is vonatkozik.


3. Küldtem egy megrendelést, de aztán észrevettem, hogy hibáztambenne. Újra kell küldeni vagy módosítják?

Ha a bejelentést követően azonnal észrevette a hibákat, akkor újra elküldheti a megrendelést, és megírhatja a megjegyzésben, hogy az előző megrendelés téves és töröljük. Ha később vette észre a hibát, hívja a +36 16900477-et, hogy megbeszélje az eladónkkall. A megrendelést együtt fogjuk módosítani.


4. Díjbekérőt küldtek nekem, de nem látom szétírva az ÁFA-t. ÁFA-fizetők?

Igen, ÁFA fizetők vagyunk. Az díjbekérőn csak a teljes összeg szerepel, a részletes ÁFA-költségvetés a végső számlán található, amelyet az áru kifizetése után kap.


5. Intézhet nekem egy viszonteladói fiókot? Rendelnem kell még ma.

Igen, ha viszonteladás céljából vásárol, és megadja a statisztikai számjelet és az adószámot, azonnal megnyithatjuk a viszonteladói fiókot. A kérelem gyorsabb feldolgozásához az üzenet után hívjon minket.


6. Mikor kell legkésőbb megrendelni, hogy a monitort péntekig megkapjam?

Amennyiben Ön egy munkanapon 15:00 óráig rendel, a szállítás két munkanapon belül garantálható. Ha 15:00 után rendel munkanapon, az áru egy nappal később érkezik meg.


7. Meg szeretnék rendelni egy Precision T7600-at, de az ár túl magas. Nem lehetne pár százassal kedvezőbb az ára? Akkor biztosan elviszem.

Az árakat belső szabványaink szerint állítjuk be, és csak a menedzser, nem az eladó dönthet a beállításukról. Általában csak akkor adunk kedvezményt, ha több darabot vásárol.


8. Megveszik a régi számítógépemet? Kapok kedvezményt a használt számítógép vásárlásakor, ha elküldöm a régi számítógépemet?

Mindkét kérdésre a válasz negatív. Nem vásárolunk régi számítógépeket vagy alkatrészeket magánszemélyektől. Szakterületünk a Dell márka, és nagy mennyiségű, nagy beszállítóktól származó árukkal rendelkezünk, megfelelő mennyiségű kompatibilis alkatrészekkel.


9. Van egy szép PowerEdge R720 szerverük, de drága. Vásárolhatnánk részletre?

Jelenleg nem kínálunk részletfizetést. Elvihetjük Önt úgy, hogy a kiválasztott terméket az Ön nevéhez rendeljük, hogy valaki más ne vásároljon meg, mielőtt megszerezné a szükséges pénzt. A maximális foglalási idő egy hét.


10. Szeretnék egy Precision T3600-ot vásárolni, de a régi számítógépemről van a merevlemezem és a RAM, így az nem kell. Eltávolíthatja-e a merevlemez-meghajtót és a RAM-ot a megrendelt számítógépről és eladhatja nekem kedvezményes áron?

Nem. Rendeléskor hozzáadhat speciális követelményeket a jegyzetéhez, például nem akarja, hogy az eredeti memória a számítógépen legyen, de az ár változatlan marad. A „Konfiguráció” lapon a termék javításai beállíthatók, ahol a végső ár is kiszámításra kerül. Nem kínálunk további konkrétabb módosításokat a konfigurátor beállításain kívül.


11. Rendeltem egy rossz laptopot, visszaküldhetem? Rendelnék egy másikat.

Igen, joga van 14 napon belül visszaküldeni. Ezután küldjük a jóváírást és visszafizetjük a pénzt. Kérjük, küldje el nekünk az árut egy kitöltött reklamációs űrlappal, amelyben megírja, hogy megvásárolt darab nem felel meg az Önnek. Ez vonatkozik az üzleti ügyfelekre is.


12. Szeretnék Önöktől egy új laptopot rendelni, milyen fizetési módokat ajánlana nekem?

A fizetés többféleképpen történhet: utánvétre készpénzben (390 Ft utánvéti díjjal áfa nélkül), online kártyás, díjbekérőre, és ha Ön egy keretmegállapodás bejegyzett kereskedője, 7 napos fizetési határidővel fizethet.


13. Mennyibe kerül a szállítás és mikor kapok ingyenes szállítást?

A címre történő szállítás ára csak 1790 Ft, a teljes megrendelés és az ár tartalmazza a csomagolás és a standard biztosítás árát. Nem fizet semmi mást (kivéve az utánvétes szállításnál, ahol az utánvéti díj 390 Ft ÁFA nélkül). 122 990 Ft ÁFA nélküli rendelés esetén, a szállítás és az utánvéti díj ingyenes. További információ itt.


Reklamáció és a garancia utáni javítások
1. Körülbelül fél évvel a vásárlás után az Ön által előre telepített laptop operációs rendszere összeomlott. Nem kaptam meg a laptop telepítési adathordozóját, hogyan oldhatom meg a problémát?

Ha előre telepített operációs rendszert vásárol telepítési adathordozó nélkül, javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb készítsen biztonsági másolatot saját médiájára. Ezzel a biztonsági mentéssel később, a jótállás lejárta után is újra telepítheti a rendszert. Ha a laptop még garancia alatt van, küldje el nekünk az újratelepítéshez.


2. OptiPlex 9020-at küldök reklamációra, a hiba valószínűleg RAM-ban lesz. Különösen kérjük, legyen óvatos a merevlemezzel, ott fontos adatok vannak.

Ha tudja, hogy a merevlemezt nem érinti a hiba, akkor azt kiveheti, biztonságban tudja otthon, és a merevlemez nélkül is küldheti a számítógépet. Javasoljuk, hogy az adatokat mind a reklamáció elküldése előtt, mind a rendes használat során rendszeresen mentse el. Nem kell aggódnia a bizalom miatt, a javítások során nem dolgozunk az Ön adataival.


3. Megjavítják az OptiPlex 7010-et megvárásra, ha behozom az üzletbe?

Nem tudjuk előre megmondani, hogy a javítás mennyi ideig tart, mindig az adott problémától függ. Annak érdekében, hogy legyen időnk a hiba diagnosztizálására és megoldására, jobb, ha a számítógépet elküldi vagy elhozza hozzánk, és mihamarabb kapcsolatba lépünk Önnel, amint az ügy megoldódik. De ha ezt a megoldást választja, várhat a javításra. Ez a szolgáltatás ingyenes, és a várakozás idejére egy kis nasi is rendelkezésre áll.


4. Az OptiPlex 790 nem működik, de már nincs rá garancia. Küldhetem Önökhöz javításra?

Igen, az általunk vásárolt termékekre garancia utáni szolgáltatást nyújtunk. Ebben az esetben csak a pótalkatrész árát kell fizetni a javítás árával nem terheljük. A szervizmunkák ingyenesek.


5. Az elmúlt években több számítógépet vettem Önöktől, és az egyikük meghibásodott. Megtudhatom, hogy még mindig jótállásban van-e?

Minden számítógépes berendezésen van egy ezüst VOID címke vonalkóddal. Eltávolításával a garanciaigény érvénytelen. A termék sorozatszámát ugyanazon a címkén találja. Ez alapján meg tudjuk mondani, hogy mikor vásárolták meg az árut, és meddig érvényes a garancia.


6. Ha SSD-t helyezek a laptopomra, amit egy hónappal ezelőtt vettem, akkor érvényes-e a jótállás?

Nem, nem veszíti el a garanciát a számítógép megnyitásával és az alkatrészek cseréjével. A garancia azonban csak a tőlünk vásárolt HW-re vonatkozik. Ha például egy merevlemez-meghajtót kicserél egy újra számítógépben, amely egy idő után leáll, nem tudjuk ezt az új meghajtót kireklamálni. Ha azonban tőlünk van az eredeti meghajtót visszateszi a számítógépbe, és az sem működik, akkor a reklamáció zökkenőmentes lesz.


7. A megvásárolt számítógép nem működik. Vállalatszámviteli rendszerünk van rajta, és fel kell dolgoznunk a béreket. Ha elküldjük Önöknek egy számítógépet, mikor lesz megjavítva? Várni egy hónapot, amint a törvény előírja, nem tudunk!

Igen, ez érthető, ezért garantáljuk a reklamáció rendezését a következő napon. Bízhat bennünket.