Leggyakoribb kérdések
GYIK – Gyakori kérdések
Kérdése van, és gyors választ szeretne? Hívhat minket vagy írhat nekünk. Garantáljuk a gyors reagálást. A gyakran ismételt kérdésekre válaszokat is találhat. Így megismerhetjük az általánosan érvényes reakciókat, amelyeket az említett konkrét példákból kap.
A memóriamoduloknak kompatibiliseknek kell lenniük a számítógép alaplapjával, a chipset-tel és, ha több van, akkor egymással is. A legbiztonságosabb megoldás az, hogy közvetlenül megrendeli az operációs memória bővítését a vásárlásnál. Garantáljuk a teljes memóriaegységek funkcionalitását és kompatibilitását.
Minden támogatott terméknél talál egy olyan konfigurátort, ahol bővített memóriát, merevlemez-cserét, a jótállás bővítését és sok más hasznos bővítményt vásárolhat. Az egyes vásárolt tételek ára a jobb oldali oszlop mellett látható, a megrendelés teljes ára pedig a kiválasztás után azonnal átszámolódik.
A Dell Latitude laptopjai általában nem rendelkeznek alárvilágított billentyűzettel. A kiválasztott modellek esetében lehetőség van egy alávilágított billentyűzet megvásárlására egy konfigurátoron keresztül, de ha nem találja ezt a lehetőséget, nincs alávilágított billentyűzet. Ha nem biztos benne, lépjen kapcsolatba velünk az ügyfélszolgálati vonalon.
Minden számítógéphez és laptophoz a paraméterek lap alján találja az „OS előtelepítés“ elemet, amelynek értéke „igen“ vagy „nem“. Általában mindenhol előre telepítve van a Windows 10. A rendszert automatikusan aktiválja egy digitális licenc vagy termékkulcs, amelyet az első eladáskor a géphez rendeltek. Továbbra is megvásárolhatja a MAR licenc kiegészítését a konfigurátorunkon keresztül. Az előtelepítésről és a használt licencekről bővebben a blogunkon olvashat.
Jellemzően a laptopok esetében a címkék az akkumulátor alatt helyezkednek el, ezért próbálja meg eltávolítani az akkumulátort, és megnézni, ha a laptop ki van kapcsolva. A Dell OptiPlex USFF-eknek van egy műanyag szíja a tetején. Amikor elhúzza a számítógéptől, a kis kártya, amelyen a címke elakadt, kitolódik.
Sajnáljuk, de a licenc ahhoz a konkrét géphez van kötve, amelyhez eladták. Az új laptophoz új licencet is szükséges vásárolnia.
Az áru felújított, így az apróbb karcolások, kopások lehetőségével számolni kell. Ennek ellenére blogunkon pontosan definiáljuk és garantáljuk az A+ minőséget, amelyben minden eladott gépre vonatkozik. Annyira hiszünk a technológiánkban, hogy akár 49 hónapra kínáljuk a garancia meghosszabbítását. Állapotukat vásárlás előtt ellenőrizheti és üzletünkben kipróbálhatja, vagy 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a megvásárolt árut. Az első osztályú áru értékesítése kiemelt alapelvünk. Ha felkeltettük érdeklődését, keressen fel minket, a konkrét darabot lefényképezzük Önnek.
A konfigurátoron keresztül kínált SSD-k teljesen újak, nem használtak. A márkájuk közvetlenül atermék megnevezésében szerepel. A pontos típusmegnevezés megtalálható a konfigurációs tétel részletes leírásában, amely a konfigurációs kérdőjel szimbólummal érhető el. A mellékelt SSD-kkel kapcsolatos további információkért látogasson el blogunkba.
A Dell Latitude laptop akkumulátorok 3-cellás, 6-cellás vagy 9-cellásak lehetnek. A kis 12,5"-es laptopokhoz három cellás akkumulátorok tartoznak, amelyek illeszkednek a laptop alvázába. Ugyanakkor 6 cellás nagyobb kapacitású is van, amelyek nagyobbak és kiállnak a laptop hátoldaláról. Hasonlóképpen, a nagyobb 14" és 15,6" variánsok, ahol a hat cellás akkumulátorok a testben rejtve vannak, de a hosszabb élettartamra választható kilenc cellás akkumulátorok is választhatók. A megrendelt laptopban kisebb vagy nagyobb típusú akkumulátor lehet, az akkumulátor élettartamának (konfigurátor) vagy az aktuális készletszinttől függően. Ha fizikailag kisebb akkumulátort igényel, amely teljesen illeszkedik a laptop testébe, kérjük, adja meg ezt a követelményt a megrendelésnél a megjegyzésben. Mindenkinek más felel meg, valaki kisebb akkumulátort választ egy könnyebb és kisebb laptophoz, míg egy másik nagyobb akkumulátort szeretne hosszabb akkumulátor-élettartammal. Mindazonáltal mindkét megoldás lehetséges és teljesen működőképes, ez nem hiba.
Ha már nem kínáljuk az árut, amit az elmúlt hónapokban kínáltunk, nagyon valószínű, hogy elfogyott a raktárkészlet, de az áru a jövőben lesz még. Konkrétan az E6410 már nem lesz. Új gépekkel helyettesítjük őket … Nem fogjuk ezeket a gépeket már kínálni. Ezek helyébe a Latitude E6420 és az E6430 lép. Nincs véletlenül még egy Latitude E6230-as? Nem látom a webáruházban, de ha lenne raktáron, szeretnék. Ha nem elérhető a webáruházban, akkor már nincs. A megkérdezésért nem ad semmit, de minden, amit kínálunk, a webáruházban megtalál.
Ha nem elérhető a webáruházban, akkor már nincs. A megkérdezésért nem ad semmit, de minden, amit kínálunk, a webáruházban megtalál.
Kérésre általában be tudujuk szerezni a szükséges speciális termékeket nagyobb mennyiségben, de csak egyéni megegyezés alapján. Kérjük, küldjön egy konkrét kérést az info@technimax.hu címre.
Minden termék esetében látható, hogy hány darab van raktáron, például több mint 20 darab, több mint 50 darab,… Ha csak az „1–5” szerepel a „raktárkészlet” listában, akkor két lehetőség közül választhat – vagy kevesebb raktáron van több mint 5 darab, vagy új áruk, amelyek állománya még nem frissült. A darabszám frissítése a közeljövőben várható. Több darabra van szüksége, mint jelenleg a készletben van? Lépjen kapcsolatba velünk.
Azon áruk ára, amelyek már nincsenek raktáron, kérésre rendelkezésre bocsátható, de meg kell jegyezni, hogy még akkor is, ha ugyanazt az árut raktározzuk legközelebb, akkor lehet egy kicsit más áron. Mindez a vásárlás feltételeitől és más belső tényezőktől függ.
Igen, ezeket a márkás kiegészítőket nem kínálunk külön. Ez a típusú tartozék korlátozott mértékben elérhetők a piacon, és nagyon nehéz biztosítani, hogy mindig elérhető legyen. Nem az acélunk, hogy pénzzé tegyük őket, hanem kompromisszumok nélküli átfogó megoldást szeretnénk nyújtani. Önnek azt javasoljuk, rendelje meg egyben, beleértve a márkás kiegészítőket is, amelyet rendkívüli szolgáltatás a márkás használt berendezések szintjén, nagyrészt egyedülálló Csehországban. Ha azonban korábban már vásárolt egy monitort, kérjük, mondja el nekünk a sorozatszámát. A sorozatszám nem jelenti a gyártó által kijelölt szervizcímkét, hanem azt a számot, amelyet a biztonsági VOID címkén talál a katalógus címkéjével együtt. Megvizsgáljuk az információkat, és minden bizonnyal megoldást találunk a Dell hangfal szállítására.
A még el nem szállított rendelést módosíthatjuk az ügyfél kérése alapján, kb. 14:30-ig. Ezt követően már nem lbizots, hogy tudjuk módosítani a megrendelést, mielőtt a fuvarozó megérkezne és a szállítmányt elvinné.
A megrendelést a cseh Rapotín-i üzletünkben veheti át. Jelenleg nincs más átvételi pontunk. Ha aggódik, hogy az áru nem felel meg Önnek, ez nem helyén való. Az összes vásárolt terméket 14 napon belül bármilyen ok nélkül visszaküldheti, ami az üzleti ügyfelekre is vonatkozik.
Ha a bejelentést követően azonnal észrevette a hibákat, akkor újra elküldheti a megrendelést, és megírhatja a megjegyzésben, hogy az előző megrendelés téves és töröljük. Ha később vette észre a hibát, hívja a +36 16900477-et, hogy megbeszélje az eladónkkall. A megrendelést együtt fogjuk módosítani.
Igen, ÁFA fizetők vagyunk. Az díjbekérőn csak a teljes összeg szerepel, a részletes ÁFA-költségvetés a végső számlán található, amelyet az áru kifizetése után kap.
Igen, ha viszonteladás céljából vásárol, és megadja a statisztikai számjelet és az adószámot, azonnal megnyithatjuk a viszonteladói fiókot. A kérelem gyorsabb feldolgozásához az üzenet után hívjon minket.
Amennyiben Ön egy munkanapon 15:00 óráig rendel, a szállítás két munkanapon belül garantálható. Ha 15:00 után rendel munkanapon, az áru egy nappal később érkezik meg.
Az árakat belső szabványaink szerint állítjuk be, és csak a menedzser, nem az eladó dönthet a beállításukról. Általában csak akkor adunk kedvezményt, ha több darabot vásárol.
Mindkét kérdésre a válasz negatív. Nem vásárolunk régi számítógépeket vagy alkatrészeket magánszemélyektől. Szakterületünk a Dell márka, és nagy mennyiségű, nagy beszállítóktól származó árukkal rendelkezünk, megfelelő mennyiségű kompatibilis alkatrészekkel.
Jelenleg nem kínálunk részletfizetést. Elvihetjük Önt úgy, hogy a kiválasztott terméket az Ön nevéhez rendeljük, hogy valaki más ne vásároljon meg, mielőtt megszerezné a szükséges pénzt. A maximális foglalási idő egy hét.
Nem. Rendeléskor hozzáadhat speciális követelményeket a jegyzetéhez, például nem akarja, hogy az eredeti memória a számítógépen legyen, de az ár változatlan marad. A „Konfiguráció” lapon a termék javításai beállíthatók, ahol a végső ár is kiszámításra kerül. Nem kínálunk további konkrétabb módosításokat a konfigurátor beállításain kívül.
Igen, joga van 14 napon belül visszaküldeni. Ezután küldjük a jóváírást és visszafizetjük a pénzt. Kérjük, küldje el nekünk az árut egy kitöltött reklamációs űrlappal, amelyben megírja, hogy megvásárolt darab nem felel meg az Önnek. Ez vonatkozik az üzleti ügyfelekre is.
A fizetés többféleképpen történhet: utánvétre készpénzben (390 Ft utánvéti díjjal áfa nélkül), online kártyás, díjbekérőre, és ha Ön egy keretmegállapodás bejegyzett kereskedője, 7 napos fizetési határidővel fizethet.
A címre történő szállítás ára csak 1790 Ft, a teljes megrendelés és az ár tartalmazza a csomagolás és a standard biztosítás árát. Nem fizet semmi mást (kivéve az utánvétes szállításnál, ahol az utánvéti díj 390 Ft ÁFA nélkül). 122 990 Ft ÁFA nélküli rendelés esetén, a szállítás és az utánvéti díj ingyenes. További információ itt.
Ha előre telepített operációs rendszert vásárol telepítési adathordozó nélkül, javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb készítsen biztonsági másolatot saját médiájára. Ezzel a biztonsági mentéssel később, a jótállás lejárta után is újra telepítheti a rendszert. Ha a laptop még garancia alatt van, küldje el nekünk az újratelepítéshez.
Ha tudja, hogy a merevlemezt nem érinti a hiba, akkor azt kiveheti, biztonságban tudja otthon, és a merevlemez nélkül is küldheti a számítógépet. Javasoljuk, hogy az adatokat mind a reklamáció elküldése előtt, mind a rendes használat során rendszeresen mentse el. Nem kell aggódnia a bizalom miatt, a javítások során nem dolgozunk az Ön adataival.
Nem tudjuk előre megmondani, hogy a javítás mennyi ideig tart, mindig az adott problémától függ. Annak érdekében, hogy legyen időnk a hiba diagnosztizálására és megoldására, jobb, ha a számítógépet elküldi vagy elhozza hozzánk, és mihamarabb kapcsolatba lépünk Önnel, amint az ügy megoldódik. De ha ezt a megoldást választja, várhat a javításra. Ez a szolgáltatás ingyenes, és a várakozás idejére egy kis nasi is rendelkezésre áll.
Igen, az általunk vásárolt termékekre garancia utáni szolgáltatást nyújtunk. Ebben az esetben csak a pótalkatrész árát kell fizetni a javítás árával nem terheljük. A szervizmunkák ingyenesek.
Minden számítógépes berendezésen van egy ezüst VOID címke vonalkóddal. Eltávolításával a garanciaigény érvénytelen. A termék sorozatszámát ugyanazon a címkén találja. Ez alapján meg tudjuk mondani, hogy mikor vásárolták meg az árut, és meddig érvényes a garancia.
Nem, nem veszíti el a garanciát a számítógép megnyitásával és az alkatrészek cseréjével. A garancia azonban csak a tőlünk vásárolt HW-re vonatkozik. Ha például egy merevlemez-meghajtót kicserél egy újra számítógépben, amely egy idő után leáll, nem tudjuk ezt az új meghajtót kireklamálni. Ha azonban tőlünk van az eredeti meghajtót visszateszi a számítógépbe, és az sem működik, akkor a reklamáció zökkenőmentes lesz.
Igen, ez érthető, ezért garantáljuk a reklamáció rendezését a következő napon. Bízhat bennünket.