Hogyan kézbesítjük az árut

Hogyan kézbesítjük az árut – Technimax

A szállításról általánosan

A teljes megrendelés címre történő kézbesítésecsak 1790 Ft, a és az ár tartalmazza a csomagolás és a standard biztosítás árát. Nem fizet semmi mást.

Ha az árut utánvétes fizetéssel kívánja kézbesíteni, akkor a teljes összeget akkor kell kifizetni, amikor a csomagot a fuvarozó átadja. A készpénz átvételénél Önnek kell kapnia átvételi elismervényt a autóvezetőtől. Számla – adóügyi bitonylat a szállítmány belsejében található, és a tájékoztató e-mail mellékletében PDF formátumban megtalálható. Ha elveszik, hívjon minket. Örömmel küldünk Önnek egy ingyenes példányt.

Több darab szállítása esetén mindig gondosan csomagoljuk az árukat új buborékfóliával kibélelt dobozokba. Mindent megteszünk a biztonság érdekében. Rendszeres ügyfeleink által kitöltött kérdőívek alapján a csomagolási mód 1,25-ös (1 az iskolában a legjobb) és a minősítés: „Az árut nagyon óvatosan csomagolták …“, „… a csomagolás golyóálló“ vagy „Régen nem láttam ilyen gondos csomagolást!“

Hogyan tudhatjuk meg, mikor érkezik az áru

A rendelés, a reklamáció vagy az áru átadására irányuló kérelem feldolgozásakor a szállítmányt átadjuk a fuvarozónak, és ekkor az összes szükséges adattal üzenetet kap e-mail címére. Ha mobiltelefonszámot adott meg, akkor SMS-ben is megkapja az alapvető információkat. A szállítás napján a fuvarozó telefonon és SMS-ben kapcsolatba lép Önnel, hogy tudassa, hány órakor kézesítik Önnek a szállítmányt.

Ha a szállítmány nem érkezik meg azon a napon, amely az értesítésben szerepel, kérjük, a tájékoztató e-mail alapján, ahol megtalálja a szállítmány számát és a linket a szállítmány megkeresésére vonatkozó űrlapra. A szállítmányt kézbesítése felől a GLS +361 802 0265, DPD +361 501 6200 ügyfélszolgálati telefonszámán érdeklődhet, ahol a szállítmány számát fogják kérni, és az ügyfélszolgálat tájékoztatja Önt a szállítmány állapotáról.

A GLS fuvarozási szolgáltatása 3 órás szállítási időközt ad meg, így a járművezető tájékoztatja Önt a szállítási idő 3 órás időintervallumáról.

A DPD szállítási szolgáltatása csak 1 órás szállítási időközt ad meg, így pontosan tudja, hogy mikor kell ott tartózkodnia a szállítási címen.

Raklapos szállítmányok

Ha nagyobb mennyiségű árut rendel, és egy helyre kívánja szállítani, azt raklapon küldjük Önnek. Az árukat egybe csomagoljuk, és olyan biztonsági elemekkel látjuk el őket, mint a buborékfólia, stretch fóliák, a sarkakat védő elemek vagy ragasztószalagok. A biztonság és a sérülések elleni védelem a mi prioritásunk.

Lehet, hogy úgy gondolja, hogy a csomagolásnak dráganek kell lennie, és igaza van. A csomagoláshoz szükséges anyag és idő igénye nagy, de vigyázz!

Ezen szállítmányok szállítási költsége ugyanaz, mint a csomagküldéseknél, azaz 1790 Ft ÁFA nélkül, az egész rendelésért. Raklapokat és egyéb csomagolóanyagokat ingyenesen és letét nélkül biztosítunk. A GEIS szerződéses partnereinkkel szállítatunk. Mivel ezek a nagyobb szállítmányok meghaladják a 122 990 Ft-ot, a szállítás és az utánvétes fizetés az ügyfél számára teljesen ingyenes.

A tényleges szállítási díjat az ÁFA nélkül rögzített 1790 Ft áron kívül a berendezés bérleti díjaként számoljuk fel. Ennek a szolgáltatásnak az ára individuálisan van kiszámolva.

Szállítások a csomagban (dobozok)

Az ügyfél két hajózási társaság közül választhat, amelyikkel a leginkább elégedett a lakóhelyén. Akár a GLS-t, akár a DPD-t választja, az ár változatlan marad.

A szállítási költség egy megrendelés esetén 1790 Ft ÁFA nélkül. A megrendelés korlátlan mennyiségű árut tartalmazhat. Ha egyszerre több terméket vásárol, akkor megtakaríthatja azok a szállítási költségét, amely fix az egész rendelésért.

Az utánvétes kézbesítés során 390 Ft-ot ÁFA nélkül számolunk hozzá a szállítási költséghez.

A tényleges szállítási díjat az ÁFA nélkül rögzített 1790 Ft áron kívül a berendezés bérleti díjaként számoljuk fel

Ha rendelésének az értéke meghaladja a 122 990 Ft-ot ÁFA nélkül, a szállítás és az utánvéti díj ingyenes.

Garantáljuk a szállítás során sérült áru azonnali cseréjét

Bár a szállítmányokat nagyon gondosan próbáljuk csomagolni, mint ügyfeleink szokták mondani – golyóálló, időről időre előfordul, hogy az áruk mechanikusan sérülnek a szállítás során. Ez általában csak egyet jelent Önnek, mint ügyfélnek. Először nyissa meg és ellenőrizze a szállítmányt a szállítmányozó jelenlétében, írja meg a kárjelentést, lépjen kapcsolatba az eladó féllel és az ügyet intézze, és néha sürgesse. Általában a fuvarozó arra törekszik, hogy ne ismerje el a követelést, és nagyon kellemetlen helyzetek lehetnek, amikor egyik fél sem akarja a hibát beismerni. De mi a legnagyobb probléma? Rendelt egy meghatározott méretű gépet azzal, hogy egy meghatározott napon Önnél legyen. A szállítmány károsodása azt jelenti, hogy a szükséges gép nem üzemképes, és nincsenek a felmerülő költségek sem megtérítve. Ez egy rossz üzlet az Ön vállalkozásának.

Azt mondtuk, hogy az Ön oldalán akarunk állni, és ezért elkötelezzük magunkat az alábbiakra.

Ha kapcsolatba lép velünk, hogy sérült szállítmányt kapott tőlünk, azonnal küldünk Önnek egy pótgépet saját költségünkre, amely a következő munkanapon lesz elérhető. A sérült szállítmányt hibás HW-vel saját költségünkre szállítjuk.

Mit jelent az Ön számára az azonnali csere garanciája? Egyetlen dolgot – nem kell aggódnia a fuvarozó által okozott károk miatt. Nem lesz többlet költsége, nem pazarolja az időt reklamációra, és más adminisztrációra. A kívánt darabot jó állapotban csak egy nappal később fogja megkapni. A cseregép ugyanazon a napon történő elküldéséhez 15:00 óráig kell kapcsolatba lépnie velünk, és két napon belül megkapja a szállítmányt, lásd a 2 napon belüli kézbesítési garanciát.