Ombudsman – Ügyféljogvédő

Miért jött létre a vállalati Ombudsman

Annak ellenére, hogy ügyfeleink főleg vállalatok, rájöttünk, hogy itt is emberek dolgoznak. Mivel küldetésünk, hogy segítsük a kis- és középvállalkozásokat, és mindennapi tevékenységünket gyorsan és hatékonyan szeretnénk végezni, mi mindig kérdezzük, mit gondol a munkánkról.

Ha elégedett vagy szeretne megdicsérni minket, vagy ha a várakozáinak és elvárásainak nem tettünk eleget, lépjen kapcsolatba velünk. Nagyra értékeljük visszajelzését, és ezért készítettük az Obmbudsman – az Ügyféljogok védelmezőjének szolgáltatását. Egy rövid űrlap, amely csak néhány másodpercet vesz igénybe, nem csak segít megoldani a problémát, hanem javítja szolgáltatásainkat és segít más ügyfeleknek is.

Ha elégedett velünk, ne féljen minket megdicsérni.

Mikor vegyük fel a kapcsolatot az Ombudsmannal

Ha bármilyen problémát kell megoldania, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 16900477 telefonszámon vagy az info@technimax.hu e-mail címen. Ha a kérése nincs megoldva az Ön teljes megelégedésére, akkor az ideje, hogy az Ombudsmannak írjon.

PANASZ

Nem vagyok elégedett a megoldással, amit felajánlottak (áruk szállítása, reklamáció, technikai támogatás stb.)

DÍCSÉRET

Szeretném Önöket megdicsérni, értékelni a vállalkozás vagy az alkalmazott szolgáltatását vagy hozzáállását

JAVÍTÁSI TIPP

Segíteni akarok más ügyfeleknek, és van egy tippem, hogyan javíthatom a webáruházat, az áruk szállítását, a kommunikációs csatornákat stb.