Reklamációs jelentés
Sajnáljuk, hogy problémái vannak a termékkel, és reklamálni szeretné. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a reklamációs folyamat a lehető leggyorsabban és komplikációk nélkül menjen végbe. Három módot kínálunk, ahogyan bejelentheti nekünk a reklamációját.
- A leggyorsabb és legegyszerűbb reklamáció bejelentéséhez kérjük, jelentkezzen be, és lépjen be az online reklamációs modulba.
- Ha nincs fiókja a weboldalunkon, és nem szeretne regisztrálni, kérjük, töltse ki az alábbi reklamációs űrlapot.
- Lehetőség van egy hagyományos papír alapú reklamációs protokoll kitöltésére is, amelyet PDF formátumban megtalál a "Letöltések" szekcióban, és küldje el nekünk a reklamált termékkel együtt.
Ha online szeretné elküldeni a reklamációt bejelentkezés nélkül (2), kérjük, töltse ki az alábbi mezőket.