Garancia – az Ön biztonsága és belénk vetett bizalma

Garancia – Technimax

Meddig és mi a cél

13 hónapos alap garanciát biztosítunk minden termékre (amennyiben nincs másképp feltüntetve).

Az alapgarancia 25, 37, vagy akár 49 hónapra meghosszabbítható a feltüntetett díjért, amely fel van tüntetve a konkrét terméknél a konfiguráció címszó alatt. A garancia nem terjed ki a fogyóeszközökre (a nyomtatóban lévő festék mennyisége és a laptop akkumulátorok aktuális kapacitása).

Az általunk nyújtott garanciák célja nemcsak a törvény által megszabott kötelezettségek betartása, vagy akár azok megkerülése, de garanciánk biztosítja Önt arról, hogy a megvásárolt áru teljes mértékben működőképes állapotban lesz, és ha ez nem így van, akkor az ezt követő napig orvosoljuk. Ezt garantáljuk Önnek.

Hogyan működik

Mivel minden, amit létrehozunk az Ön számára, a Rapotínban található üzletünkben jön létre, a garanciát csak a Kapcsolattartási adatok címszó alatt található címen érvényesítheti. Ha más címre küldi a reklamációt, nem áll módunkban bármit is tenni.

Az általunk kínált áru többségét rövid ideig használták. Az 1–3 éves rézslefizetésekből vagy kiállításokról vagy bemutatókról származik. Kizárólag a Dellre és a HP-re összpontosítunk, lehetővé téve számunkra, hogy kiváló szolgáltatási színvonalat biztosítsunk, és a használt technika know-how-ját biztosítsuk. Tehát nem csak elegendő tapasztalattal rendelkezünk az adott modelleknél, hanem a teljes garanciális időszakra is elegendő alkatrésszel és a csere-gépekkel.

Miért mi

Mivel az eszközök problémamentesen működtek az első felhasználónál, viszonteladásra ajánljuk őket. A lízingcég az eladás előtt teszteli ezeket az eszközöket és kézbesíti cégünknek. Kizárólag tesztelt és 100% működő, meghibásodás nélküli termékeket vásárolunk. Nálunk mindent mind vizuális, mind funkcionális szempontból alaposan ellenőrzünk. Tehát az általunk kínált áru hármas ellenőrzésen megy át, és megállapítható, hogy minden hibás terméket kiszűrünk.

Hogyan intézzük a garanciát

Ha az ügyfél tájékoztatja bennünket a vásárolt áruval kapcsolatos legkisebb problémáról, szívesen segítünk a lehető leghamarabb megoldani a problémát. A legtöbb esetben ezek a problémák a rossz vagy hiányos telepítés miatt merülnek fel, mint például a telepítők fel nem installálása. Ezekben az esetekben azonban eleget teszünk ügyfeleink igényeinek, és prémium támogatást nyújtunk. A jelentett problémák csak kis hányada tekinthető valódi reklamációnak.

Általában ezt a helyzetet úgy oldjuk meg, hogy az egész eszközt azonnal kicseréljük. Általában a keretszerződéssel rendelkező partnerek a hiba bejelentésétől számított két napon belül csere terméket kapnak, és csak a hibás berendezést ezután visszaküldik nekünk. Még akkor is, ha az árut azonnal megjavítják, egy hosszú távú teszteléssel rendelkező különleges rendszerbe soroljuk. Indokolatlan reklamáció esetén nem számítunk fel díjat az ügyfeleknek, és az árut a mi költségünkre szállítjuk vissza. Ha az ügyfél még mindig nem elégedett a megvásárolt áruval, akkor a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldhető, hogy más terméket vagy pénzvisszatérítést kérjen. Ez vonatkozik a céges ügyfelekre is, még akkor is, ha a törvény által ez nem kötelező. A keretszerződéses partnerek egészen a vásárlást követő harminc napon belül is visszaküldhetik az árut.

Ha információra van szüksége

Ha probléma merül fel, vagy kétségei vannak, lépjen kapcsolatba velünk. Megpróbálunk segíteni, még akkor is, ha nem meghibásodásról van szó. A GYIK részben találhat választ a gyakran ismételt kérdésekre a reklamált áruval kapcsolatban és a garancia utáni javításokról.