Hogyan lehet reklamálni

Reklamációs eljárás – Technimax

A garanciáról általánosan

A Technimax s.r.o. minden megvásárolt áruhoz mellékeli a számlát, amely garanciajegyként is szolgál, és egy üres reklamációs űrlapot az esetleges reklamációk egyszerű bejegyzéséhez. Az áru személyes átvételével vagy a fuvarozótól való átvételével a vásárló elfogadja a Technimax s.r.o. üzleti feltételeit és a raklamációs eljárást, és megerősíti, hogy ismeri őket.

Biztosítjuk

Technimax s.r.o. vállalja, hogy a kézbesített áru a garancia meghatározott idejére alkalmas lesz a rendeltetésszerü célokra. A garancia hossza fel van tüntetve a számlán minden terméknél.

Mire nem érvényes a garancia

  • A garancia lejárt a reklamált árura a javításra való átvétel napján, azaz az áru garanciája lejárt
  • A fogyóeszközök (festék állapota vagy az akkumulátor aktuális kapacitása) esetében, amelyek élettartamát az áru használatának jellege határozza meg
  • Az árut olyan körülmények közötti használata, amelyek nem felelnek meg a hőmérsékletnek, a pornak, páratartalomnak, kémiai és mechanikai hatásoknak a szokásos irodai környezetben
  • Természeti katasztrófák, és erőszak okozta károkra
  • Ha a sorozatszámmal és a katalógusszámmal ellátott VOID címke sérült vagy eltávolították

Hogyan kell a reklamációnál eljárni

A vásárló köteles a rteklamált árut az eladó fél telephelyének címére, azaz Technimax s.r.o., U Splavu 642, 78813 Rapotín saját költségére és kockázatára szállítani. A reklamált termékhez mellékelni kell a hiba pontos leírását. E célból helyénvaló az elkészített reklamációs űrlap használata. Az eladó fél nem vállal felelősséget az adatok elvesztéséért vagy károsodásáért, ezért javasoljuk, hogy készítsen biztonsági másolatot, és mentse el azt.

A reklamáció másnapi intézése

Az általunk vásárolt termékkel egy olyan szolgáltatást kap, amely páratlan a használt számítógépes technológia világában, és összehasonlítható az új számítógépes technológia vezető gyártói szolgáltatásaival.

Garantáljuk, hogy a garanciában lévő áru reklamációját a következő munkanapon fogjuk feldolgozni, és ezt az összes nálunk vásárolt termék esetében. Ön nem fizet semmit ezért a szolgáltatásért, ez már benne van az árban.

Nem érti, hogy miért ígéri, valaki, hogy a következő napon vagy öt napon belül foglalkozni fog akérésével? Végül is az Ön számára fontos, hogy a problémája mikor lesz megolda, nem az, mikor kezd vele foglalkozni az eladó fél! Erről ugyanígy gondolkodunk, és ezért a garancia kiterjed a kérésének teljes intézésére, és nemcsak annak a megkezdésére. Meg akarjuk oldani az Ön problémáit, és nem csak az ügyesen írt üzleti feltételek mögé rejtőzni. Ezért fontos dolgokat is garantálunk.

A gyártó a Dell új termékcsaládjához, hasonló jellegű garanciát ad, NBD, azaz Next Business Day, de az adott pótalkatrész rendelkezésre állásától függ. Ezért, ha a gyártónak nincs tartalék alkatrésze, akkor még várnia kell a reklamáció rendezésével. Nem akarjuk Önt terhelni a mi gondjainkkal, és egyszerűen garantáljuk az elintézést.

Vannak azonban kivételek, amikor nem lehetséges a reklamáció rendezése az azt követő napig:

  1. Ha a hiba csak véletlenszerűen mutatkozik, vagy ha a követelt termékre hosszú távú stresszteszt szükséges. Az ügyféllel egyetértésben az ilyen követelés kezelése napi egységekkel halasztható.
  2. Ha az ügyfél megegyezik a Technimax ügyfélszolgálati vonalán egy prémium panaszmegoldással (pl. az ügyfél adatainak új meghajtóra való másolása), a reklamáció elintézése napokkal elhalasztható.
  3. Ha az ügyfél megeyezik a Technimax ügyfélszolgálati vonalán a reklamációhoz nem kapcsolódó módosítással (RAM-bővítést vagy meghajtó cserét), akkor a reklamáció megoldása késhet napi egységekkel.
  4. Ha a megrendelő további árut rendel vagy később küldünk egy másik szállítmányt, a Technimax ügyfélszolgálati vonalon történő megegyezés után a reklamációt küldhetjük más áruval egy csomagban.

A reklamáció rendezésének garantálása a következő napig csak az eladó telephelyén (Technimax, U Splavu 642, 78813 Rapotín) érvényes, nem a helyszínen (az ügyfélnél).

Amint a gép hozzánk kerül reklamációra, automatikusan portalanítjuk és kitisztítjuk, mielőtt elkezdenénk a problémával foglalkozni. Tehát függetlenül attól, hogy a reklamációt elismertük-e vagy sem, mindig megkapja ezt a szolgáltatást tőlünk, az alapvető karbantartást ingyenesen.

Végezetül

Ez a reklamációs eljárás 2019.01.21-től érvényes, és visszavonja az összes korábbi rendelkezést és gyakorlatot a reklamációk kezelésével és az áru garanciájával kapcsolatban. Mivel folyamatosan dolgozunk magunkon és javítani akarjuk szolgáltatásainkat, fenntartjuk a jogot, hogy ezeket a reklamációsi eljárásokat előzetes értesítés nélkül módosítsuk.

A legutóbbi elemzések szerint az elmúlt számviteli időszakban az összes benyújtott reklamáció több mint 98% -át elismertük. Kérdezi, miért? Mert a garanciát az ügyfeleinknek nyújtott támogatásnak tekintjük, és nem vonjuk ki magunkat ez alól. A garanciális javítás nagy tapasztalat és visszajelzés, amely elősegíti a technikai szinvonal javítását.

A garancia lejárt? Nem baj! Lépjen kapcsolatba velünk, szívesen segítünk Önnek a garancia után is. A jótállás utáni javítás ingyenes. Csak a pótalkatrészekért fizet. De egy rossz hírünk azért van az Ön számára: Ha tanácsot, javítást vagy csak olyan termékeket tesztel, amelyek nem tőlünk vásárolt, nem segítünk. A garancia utáni szerviz és támogatás csak az általunk szállított árura vonatkozik. Ebben hajthatatlanok vagyunk.

A GYIK részben találhat választ a gyakran ismételt kérdésekre az áru reklamációjáról és a jótállás utáni javításokról.