Üzleti feltételek
Barátságos szerződési feltételek
Többek, mint csupán szerződési feltételek
Régóta úgy tartjuk, hogy az „erkölcs szerzi a barátot“, ezért összeállítottuk az olyan általános dokumentumok csomagját, mint a reklamációs szabályzat, vásárlás menete, garancia, szerződési feltételeket stb. Ez megbízható vállalatként alapvető elvárás is, ám mi úgy döntöttünk, hogy ezt a munkát az Ön iránti baráti hozzáállással végezzük el. Így a dokumentumok tartalma nem arra irányul, hogy minket védjen és alibiként szolgáljon számunkra a kötelességeink alóli kibújásra. Ezeket a dokumentumokat azzal a meggyőződéssel írtuk meg, hogy érthetővé váljon belőlük az Ön, azaz ügyfelünk iránti baráti hozzáállásunk. Azt szeretnénk, hogy érthetővé váljon az Ön számára, mennyire fontosnak tartjuk az Ön megelégedettségét. Nem akarunk a jogszabályok és törvényi rendeletek mögé bújni. A megoldás megtalálására és a maximális teljesítésére törekszünk. Egyszerűen csak többet akarunk nyújtani, mint amit a törvény elrendel számunkra, többet, mint amit eddig megszokott.
Természetesen a Technimax s.r.o. szerződési feltételeinek teljes szövege az Ön rendelkezésére áll.
Néhány példa a gyakorlatunkból
Nem számítunk fel díjat a hibák azonosításáért, ingyen biztosítjuk a garancián kívüli szervizelést, reklamáció esetén nem kérjük Öntől a vásárlási bizonylatot, céges ügyfelektől is a törvény által előírt 14 napos határidőn belül visszavesszük a visszaküldött árut, a reklamációkat nem a törvény által előírt 30 napon belül rendezzük le, hanem azon már a bejelentést követő naptól elkezdünk dolgozni, stb. Szóval, ha különleges igénye van, hívjon fel minket, és mi megtaláljuk a módját annak, hogy hogyan lehetünk a segítségére.
EET
Bankkártyával történő fizetés esetén elektronikus formában állítjuk ki a számlát az ügyfeleinknek.
Barátságos szerződési feltételek végfelhasználók számára
Az olyan ügyfél, aki saját használatra vásárolja meg az árut, végfelhasználónak minősül. Ez érvényes a háztartásokra, az egyénekre, valamint a céges ügyfelekre is. Az eladó és a vásárló közötti kapcsolatot a Polgári Törvénykönyv szabályozza. A cégjegyzékszámmal rendelkező vásárlók esetén a szerződési feltételeket a Kereskedelmi Törvénykönyv szabályozza. A megvásárolt áruról minden végfelhasználó a megrendelésben feltüntetett adatai alapján kiállított rendes számlát kap. A TELJESKÖRŰ GARANCIA magától értetődő. Minden termékre biztosítjuk a garancia utáni szervizt is. Az átadásra kerülő termékek a vállalatunk címkéjével vannak ellátva. Nálunk, annak ellenére, hogy a törvény erre nem kötelez minket, a B2B és a B2C ügyfelek ugyanazokkal a jogokkal rendelkeznek.
Reklamációt kizárólag a Kapcsolat szekcióban található raktár címén tudunk fogadni.
Ügyfeleinknek e-mailben vagy SMS-ben küldünk rövid tájékoztatást az újdonságokról, érdekes akciókról, kedvezményekről, illetve a fontos felhívásokról. Ez az üzenetküldés a minden egyes e-mail végén megtalálható link segítségével egyszerűen és véglegesen leállítható.
Erre a weboldalra történő bejelentkezésével hozzájárul a cookie fájlok elemzés és személyre szabás céljából történő használatához. A begyűjtött adatok kizárólag a webáruház, valamint az Önt érdekelő információk jobb minőségű megjelenítése érdekében kerülnek felhasználásra, nem fogják zavarni Önt, és elsősorban a teljes rendszerrel való munka megkönnyítése és felgyorsítása a feladatuk. Ennek a tevékenységnek az a célja, hogy még jobb szolgáltatást nyújthassunk Önnek.
Barátságos szerződési feltételek számítástechnikai kereskedelemmel foglalkozók számára (viszonteladók)
Az olyan ügyfél, aki továbbértékesítés céljából vásárolja meg árut, számítástechnikai kereskedelemmel foglalkozónak (viszonteladónak) minősül. Az eladó és a vásárló közötti kapcsolatot a Kereskedelmi Törvénykönyv szabályozza. Amennyiben másként nem kerül megegyezésre, úgy általános 25 hónapos garanciát biztosítunk. Hardver vásárlása esetén, amennyiben az rajtunk múlik, úgy kérésre a szükséges vezérlőket, kézikönyveket, stb. is biztosítjuk. A viszonteladói programban regisztrált partnerek számára minden technikai és üzleti támogatást ingyenesen biztosítunk.
Minden számítógép forgalmazó ingyenesen bejelentkezhet a viszonteladói programba, ahol felhasználónevet és jelszót kap. Bejelentkezhet erre a weboldalra ezeknek az adatoknak a segítségével. Bejelentkezés után az webáruházban megtekintheti a kínálatunkban szereplő termékeket, valamint azok kedvezményes, egyedi árait.
A viszonteladói programban átadásra kerülő termékek nincsenek ellátva az eladó címkéjével, így azokat a saját neve alatt értékesítheti, és nem kell attól tartania, hogy elveszti az ügyfelét. A viszonteladói értékesítés számunkra ugyanolyan prioritású, mint a kereskedőkkel való kapcsolatok építése.
Az első vásárlások személyes együttműködéssel és fizetéssel, előreutalással, bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel történő fizetéssel valósulnak meg. Később majd megállapodás alapján át lehet térni a hosszabb fizetési határidejű átutalásos fizetési módra.
Vállalatunk ezennel kijelenti, hogy ügyfelei személyes adatait semmilyen harmadik félnek nem adja el, nem adja bérbe, és más módon sem szolgáltatja ki.
Reklamációt kizárólag a raktár Kapcsolat szekcióban található címén tudunk fogadni. A számlázási címre küldött reklamációs küldemények fogadása technikai okok miatt nem lehetséges.
Erre a weboldalra történő bejelentkezéssel hozzájárulását adja a cookie fájlok elemzés és személyre szabás céljából történő használatához. Ez az adatgyűjtés kizárólag a webáruház és az Önt érdekelő információk jobb minőségű megjelenítése érdekében kerül felhasználásra, nem fogják zavarni Önt, és elsősorban a teljes rendszerrel való munka megkönnyítése és felgyorsítása a feladatuk. Ennek a tevékenységnek az a célja, hogy egyre jobb szolgáltatást tudjunk biztosítani Önnek.
Felhasználói vélemények a termékekről
Weboldalunkon minden egyes termékről a felhasználóknak lehetőségük van arra, hogy megírják véleményüket, azaz értékeléseiket, tapasztalataikat az adott termékkel kapcsolatban. A termékértékelések csak akkor értelmesek, ha igazak és valósak, így minden vélemény rajtunk keresztül megy, és nem jelenik meg az oldalon, amint a vásárló belép oda. Bár megpróbáljuk ellenőrizni a felhasználói véleményeket, ez nem mindig lehetséges. Értékesítésünk nagy része kereskedőkön keresztül történik, akik viszonteladják az árut vásárlóiknak. Nagyon sokan kapnak technológiát tőlünk anélkül, hogy közvetlenül a vásárlóink lennének, így nem tudunk meggyőződni arról, hogy valóban megvásárolták-e a vizsgált árut. Ezért, bár egyes vélemények ellenőrizetlenek és ellenőrizhetetlenek, úgy gondoljuk, hogy megvan a tájékoztató értékük.
Jóváírások barátságos kifizetése
Mivel számunka fontos, hogy elégedett legyen velünk, kötelességünknek tartjuk a kiállított jóváírások, azok átvételétől számított 3 napon belüli kifizetését Önnek. Ez 3 munkanapot jelent, és a határidő attól a pillanattól számítandó, amikor kézhez kapjuk Öntől a helyes adatokkal kitöltött, igazolt jóváírást, mivel tudnunk kell, hogy hová küldjünk a kifizetést. Náluk nem kell egy hónapot várnia a kifizetésre, mint más beszállítóknál. Tisztában vagyunk azzal, hogy hatékonyan kell kezelnie a pénzügyeit, és a kifizetések valamivel hosszabb ideig történő visszatartása számunkra nem elfogadható hozzáállás. Nekünk elsősorban az Ön elégedettsége a fontos.
Jogviták peren kívüli barátságos rendezése
A fogyasztó és a Technimax s.r.o. közötti vita esetén igyekszünk a legegyszerűbb módon egyességre jutni. Amennyiben ez nem lenne lehetséges, a lehető legbarátságosabb változatra, azaz a peren kívüli vitarendezésre állunk át.
Az adásvételi szerződéssel kapcsolatos fogyasztói jogviták rendezésére a Cseh Kereskedelmi Felügyelet, székhelye Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, cégjegyzékszáma: 00020869, internetes címe http://www.coi.cz, illetékes.
Vállalatunk fennállásának teljes időtartama alatt még egyetlen Cseh Kereskedelmi Felügyelet vagy bírósági úton rendezett fogyasztói jogvita sem fordult elő. A mi prioritásunk az elégedett ügyfél, és ha nem is értünk mindenben egyet az ügyfél véleményével, olyan megoldást keresünk, amely mindkét fél számára elfogadható.