A reklamáció két napon belül feldolgozásra kerül!
A vásárlással együtt olyan szolgáltatást fog kapni, amely páratlan a használt számítógépes technológia világában, és összehasonlíthatatlan azokkal a szolgáltatásokkal, amelyet az új számítógépes technológia vezető gyártói kínáltak.
Garantáljuk, hogy a jótállás tárgyát képező termékekre vonatkozó garanciaigényeket legkésőbb a következő munkanapon feldolgozzuk, és ez az összes termékre érvényes, amelyet nálunk vásárol. Ezért a szolgáltatásért nálunk semmit nem fizet, ezt mind a vásárlási ár tartalmazza.
Szintén nem érti, miért ígéri valaki, hogy másnap vagy öt napon belül elkezdeni foglalkozni az Ön reklamációjával? Végül is az Ön számára az a fontos, hogy mikor oldódik meg a problémája, nem pedig az, mikor fog a beszállító foglalkozni vele! Ezt mi is hasonlóan gondoljuk, és ezért garanciánk a kérés teljes feldolgozására vonatkozik, nemcsak annak megoldására. Meg akarjuk oldani a problémáit, és nem csak rejtőzködni az intelligens üzleti feltételek mögött. Ezért a fontos dolgokat is garantáljuk Önnek.
Például, ha a reklamált gép hétfőn megérkezik hozzánk, kedden már küldjük is Önnek vissza megjavítva azt. Nehéz, de meg tudjuk csinálni. Ha szeretne segíteni nekünk, kérjük, jelezze a hibákat az online igénylési űrlap segítségével, amely a bejelentkezés után elérhető.
Részletesebb információ a panasztételi eljárásunkban található.
Válasszon egy gépet garanciával, amelyet az ár is tartalmaz |